چهارشنبه، 17 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000917001
مهرداد جهان خواه
مردم کهگیلویه بی اعتنایی این شبکه را به مشکلات و معضلاتشان از زمان تاسیس شبکه استانی تا کنون فراموش نخواهند کرد و این شبکه که به نوعی انحصاری اداره می‌شود باید تغییر رویه ...
واکنش تند سازمان مردم نهاد ندای جوان به شبکه استانی دنا

"رهیافت جنوب"
واکنش تند سازمان مردم نهاد ندای جوان به شبکه استانی دنا.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛درپی کشته وزخمی شدن ده هانفرازاهالی استان کهگیلویه وبویراحمددرسانحه ناگوار اتوبوس درآزادراه کاشان،سازمان مردم نهادندای جوان بیانیه ای صادرکرد.


شبکه_دنا که تقریبا کم ترین ببینده را در بین شبکه های استانی در کشور دارد و برنامه های لوس شده و تقلیدی آن نتوانست مخاطبی را جذب کند ، این بار همچون گذشته بر اثر بی تدبیری مسئولان این شبکه استانی در کم اهمیت جلوه دادن سانحه_اتوبوس_دهدشت_تهران اقدام به پخش برنامه های طنز طبق برنامه از قبل تعیین شده کرده است در حالی که پوشش لحظه ای از وضعیت مصدومان این حادثه و سیاه کردن آرم شبکه که در تمامی شبکه ها مرسوم بوده است کمترین اقدامی بود که می‌توانست آلام دل مردمان کهگیلویه_بزرگ باشد .

همچنین مردم کهگیلویه بی اعتنایی این شبکه را به مشکلات و معضلاتشان از زمان تاسیس شبکه استانی تا کنون فراموش نخواهند کرد و این شبکه که به نوعی انحصاری اداره می‌شود باید تغییر رویه دهد تا آنطور که نام استان را یدک می‌کشد برازنده فرهنگ و اصالت تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باشد .

سازمان مردم نهاد ندای فرهیختگان جوان ضمن زیر سوال بردن رسالت ذاتی این شبکه محلی کمپین_عدم_همکاری با این شبکه را تا سالگرد این سانحه تلخ کلید خواهد  کرد،واکنش تند سازمان مردم نهاد ندای جوان به شبکه استانی دنا

نظر جدید
پربازدیدها