سه شنبه، 16 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000916005
سیروس بزمی
تا پایان سال ۱۳۹۹ تمامی پروانه ساخت ها از طرف شهرداری با عنوان خیابان ۳۰ متری صادر شده و به یک باره این خیابان به ۱۶ متری تغییر پیدا کرد.
اعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متری

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب اهالی خیابان بالای قبرستان سادات در شهر لیکک با اعضای شورای شهر و شهردار دیدار و گفتگو کردند.

 

این اهالی در اعتراض به اینکه این خیابان از ۳۰ متری به ۱۶ متری تغییر داده شده است با اعضای شورای شهر و شهردار دیدار کردند. 

 

اهالی این خیابان به خبرنگار ما گفتند: تا پایان سال ۱۳۹۹ تمامی پروانه ساخت ها از طرف شهرداری با عنوان خیابان ۳۰ متری صادر شده و به یک باره این خیابان به ۱۶ متری تغییر پیدا کرد.

 

این اهالی می گویند: ما مردم، زمین های خریداری شده در این خیابان را با عنوان خیابان ۳۰ متری و به قیمتی بیشتر از مالکین خریداری کرده ایم و تا پایان سال ۱۳۹۹ چنین صحبتی مبنی بر خیابان ۱۶ متری نبوده است.

 

آنها می گویند: چطور تا به حال چنین صحبتی نبوده است و حال به یک مرتبه تغییر پیدا کرد و معلوم نیست که چه کسی یا کسانی در این قضیه دخالت دارند.

 

در ادامه این اهالی به خبرنگار ما گفتند: سمت دیگر این خیابان به سمت خوابگاه کمیته امداد، ۳۰ متری است و بلوار آن زده شده ولی این سمت خیابان با طرز عجیبی به ۱۶ متری تغییر یافته است.

 

اهالی این خیابان امروز با اعضای شورای شهر و شهردار لیکک دیدار کردند و گویا در پایان این جلسه اعضای شورا و شهردار فرصت یک ماهه جهت پیگیری این موضوع را عنوان کردند.

امیدواریم که این موضوع با درایت اعضای جدید شورای شهر و شهردار جوان به خوبی پیگیری و نگرانی این اهالی برطرف شود.

اعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متریاعتراض اهالی یکی از خیابان های شهر لیکک از تغییر خیابان از ۳۰ متری به خیابان ۱۶ متری

نظر جدید
پربازدیدها