پنج شنبه، 04 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000904002
سید یعقوب رضوی
اردوی جهادی پزشکی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین به مدت یک روز و باحضور متخصصین و پزشکان حوزه سلامت در روستای تلگسر بخش مرکزی رامهرمز برگزار شد.
اعزام و ارائه خدمات تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی رامهرمز در روستای تلگسر

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، امروز پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰، علی اصغر حسینی نیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حاشیه اردوی جهادی پزشکی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: این اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج مستضعفین و به‌منظور ارائه خدمات تخصصی به مردم شریف روستای تلگسر بخش مرکزی رامهرمز برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این اردوی یک روزه، گروهی از متخصصین، پزشکان و پرستاران حوزه سلامت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات لازم را به مراجعین ارائه دادند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان با برشمردن خدمات ارائه‌ شده در این منطقه بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات تخصصی جراح عمومی،داخلی،زنان، پاتولوژی و پزشک عمومی، جراح عمومی و ارتوپدی به‌صورت کاملاً رایگان انجام گرفت.

 

 

حسینی نیک در پایان گفت : طرح ویزیت رایگان به طور پیوسته هر سال در حال اجراست که با استقبال خوب اهالی مناطق محروم روبرو شده بر همین اساس این اقدام خداپسندانه اجتماعی با تلاش مضاعف کانون بسیج جامعه پزشکی رامهرمز در روستاهای محروم و کم برخوردار ادامه دارد.

نظر جدید
پربازدیدها