چهارشنبه، 03 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000903001
سید یعقوب رضوی
امام جمعه شهرستان شوش دانیال از واگذاری مدیریت و اجرای نماز جمعه به نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: تریبون نماز جمعه برای بیان مشکلات و مطالبات در اختیار مطالبه‌گران قرا ...
گام بلند علیزاده اصل بر فراز شوش دانیال

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل اظهارکرد: یکی از راه‌های جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه استفاده از پتانسیل‌های آنان در مدیریت و اجرای نماز جمعه است.

 

وی گفت: ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان شوش برای جذب نوجوانان برنامه‌ها و فعالیت‌های متفاوتی انجام داده که یکی از آن‌ها در اختیار گذاشتن اجرای نمازجمعه به نوجوانان و جوانان است که خدارو شکر استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: این کار نشان می‌دهد که استعدادهای و قابلیت‌های فراوانی در میان فرزندان این شهر وجود دارد که اگر شکوفا شود می‌توانند نقش آفرینی در عرصه‌های گوناگون داشته باشند که یکی از آن‌ها نماز جمعه است.

 

امام جمعه شهرستان شوش افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی ستاد نماز جمعه شهرستان شوش هر هفته، نوجوانان و جوانان مساجد، هیات‌های مذهبی، کانون فرهنگی اجرای نماز جمعه را برعهده می‌گیرند. این کار به صورت چرخشی انجام خواهد شد تا بتوانیم از پتانسیل‌های تمامی نوجوانان و جوانان مناطق مختلف سطح شهر به خوبی استفاده نماییم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که انجام دادیم در اختیار گذاشتن تریبون نماز جمعه برای بیان مشکلات و مطالبات شهروندان است که تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته انتظار داریم مطالبه گران از این فرصت استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند به منظور برنامه‌ریزی جهت تعیین وقت لازم پیش از شروع خطبه‌ها، مسائل مورد انتقاد و مطالبات خود را بارعایت انصاف و بصورت کارشناسی و در صورت امکان همراه با ارائه راهکارعلمی و عملی بصورت مکتوب به دفتر امام جمعه شهرستان شوش دانیال(ع) تحویل بدهند تا با برنامه‌ریزی ستاد نمازجمعه یک هفته را در اختیارشان قرار بدهیم.

 

امام جمعه شهرستان شوش به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از فعالیت‌ها، برگزاری دعای توسل درب منازل شهدای شهرستان شوش است که سه‌شنبه شب‌ها با حضور درب منزل شهید یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی خواهیم داشت. این مراسم با همکاری ستاد نمازجمعه، هیات رزمندگان اسلام با نوای مداحان هیات مجمع‌الذاکرین این شهرستان برگزار می‌شود.

 

نظر جدید
پربازدیدها