سه شنبه، 02 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000902005
امین روانان
دولت مصمم به حل مشکلات کشور با استفاده از توان و ظرفیت های موجود است.

به گزارش رهیافت جنوب به نقل  روابط عمومی و امور بین الملل، صبح امروز نادر جعفر یوسفی در این دیدار با معاون پارلمانی رئیس جمهور، ضمن معرفی شرکت گروه ملی، گزارشی از فعالیت ها و همچنین اهم اقدامات، عملکرد و برنامه های آتی ارائه کرد.


🔹️نادر جعفر یوسفی بیان داشت: علیرغم مشکلات موجود شرکت های تولیدی و صنعتی، همچنین قطعی برق در تابستان و قطعی گاز در زمستان و همه گیری بیماری کرونا، با همت و تلاش همه فولادمردان توانستیم از مشکلات گریبانگیر گروه ملی صنعتی فولاد ایران عبور کنیم.


🔹️نائب رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران، باتوجه به پتانسیل های موجود جهت حضور در بازارهای بین المللی، انتظار می رود در دولت حضرت آیت الله رئیسی در حوزه های تولیدی و صنعتی قدم های موثری در راستای رفع موانع تولید و تسهیل درجهت رونق بخشیدن به این امر مهم برداشته شود.

🔸️سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به نادر جعفر یوسفی و هیأت همراه، از زحمات مدیران و پرسنل پرتلاش این مجموعه بزرگ صنعتی تقدیر و تشکر کرد.


🔸️دکتر سید محمد حسینی با اشاره به صحبت های مدیرعامل گروه ملی در خصوص مشکلات و چالش های پیش روی گفت: 
حل مشکلات کشور نیازمند همدلی صادقانه میان همه بخش های نظام است و باید نسخه نجات اقتصاد کشور را طراحی کرده و با مسئولیت پذیری جمعی پای آن باستیم تا مشکلات حل و فصل شود.


🔸️معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دولت باعزمی راسخ مصمم به حل مشکلات کشور با استفاده از همه ظرفیت های موجود است و باید در مسیر اصلاح شرایط اقتصادی و موضوعات تولیدی و صنعتی استوار باشیم.


🔸️ دکتر حسینی افزودند: در جهت بهره مندی از توان و ظرفیت دولت و مجلس، درخصوص پیشبرد برنامه ها و اهداف سازنده تیم مدیریتی شرکت عظیم گروه ملی که به عنوان یکی از سرمایه های صنعتی کشور است، اعلام آمادگی را داشته اند.

نظر جدید
پربازدیدها