سه شنبه، 02 آذر 1400 00:00 کد مقاله : 14000902002
سید یعقوب رضوی
آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده باحضور حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، اکبری معاونت پرورشی اداره کل آ.پ خوزستان، رضایی و ...
آیین تجلیل از ۶۰ دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی،هنری،تربیت بدنی و آزمایشگاهی در رامهرمز

به گزارش «پایگاه خبری رهیافت جنوب»، آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری،قرآن،عترت،نماز،تربیت بدنی و آزمایشگاهی باحضور حاج ابراهیم متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، اکبری معاونت پرورشی اداره کل آ.پ خوزستان، رضایی و صمیمی فر رؤسای ادارات قرآن و عترت و فرهنگی هنری اداره کل آ.پ استان، بهاروند فرماندار و سیدعزیزاله موسوی رئیس آ.پ شهرستان و چند تنی از مسئولین و مردم رامهرمز در حسینیه عاشقان ثارالله«شهدای گمنام» برگزار گردید.

 

در ابتدا سید عزیزاله موسوی ضمن عرض خیر مقدم به حضار و مدعوین اظهار کرد : هرکس در این جامعه انقلابی و اسلامی از توانمندی هایش استفاده کند باعث سعادت خود و پیشرفت جامعه می شود. ما باید تلاش کنیم خود را آراسته به زیور علم و پاکی و رستگاری نماییم.  

 

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد همه ساحت های ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می توانند انسان متعادل را تقویت کنند،اما ساحت های تربیت اعتقادی،عبادی و اخلاقی و تربیت زیبایی شناختی و هنری نسبت به هم بسیار نزدیک و در این زمینه اثر گذارده‌اند. و برای ساختن جهان ، علم بدون اخلاق کارایی ندارد.

موسوی سخن خود را با فراز پایانی دعای عهد جهت رستگاری در دنیا وآخرت به پایان رساند.

 

اکبری معاونت پرورشی اداره کل آ.پ استان خوزستان ضمن اشاره به سلمان فارسی صحابه گرامی پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم که زاده رامهرمز می باشد با تاکید بر اولویت تربیت بر آموزش افزود ؛ معاونین و مربیان پرورشی و در یک کلام تمام معلمین در خط مقدم جبهه تربیت هستند چنانچه در تغییر زیست بوم جدید آموزش و پرورش و انتقال آن به فضای مجازی همگی شاهد این ایثار و جهاد هستیم‌.

 

وی ضمن تقدیر از تمام زحمت‌کشان حوزه آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز اضافه کرد وحدت رویه و همدلی نیروهای آموزش پرورش رامهرمز و هماهنگی با سایر ادارات نقطه قوت شهرستان است که می تواند آغازگر تحول در آموزش و پرورش شهرستان باشد.

 

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شکرالله ابوالعباسی معاون سابق پرورشی ، از ۶۰ دانش آموز که در مسابقات فرهنگی ،هنری ، قرآن و عترت و نماز در سال تحصیلی گذشته مقام های استانی و کشوری کسب کرده بودند با اهدای جوایزی تجلیل گردید.

در ادامه از دانش آموزان پژوهشگر پژوهشگاه جابر بن حیان شهرستان که آثار آنها به مرحله کشوری راه یافته بود تقدیر بعمل آمد.

 اجرای گروه استقبال، میز سلامت، حاملان قران، سرود ملی توسط دانش آموزان پیشتاز سرود دانش آموزان از برنامه های جانبی این آیین تجلیل همایش گونه بود.

 

نظر جدید
پربازدیدها