چهارشنبه، 26 آبان 1400 00:00 کد مقاله : 14000826001
سیروس بزمی
یک بسیجی ممکن است حتی یک پرونده هم در بسیج نداشته باشد اما رفتار وی در جامعه به عنوان یک بسیجی واقعی باشد.
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید + تصاویر و جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته بسیج با خبرنگاران این شهرستان برگزار گردید.

 سرهنگ علی محمدی در ابتدای صحبت های خود ضمن عرض تبریک هفته بسیج، گفت: در تعریف بسیج می توانیم چند مصداق نام ببریم.

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید + تصاویر و جزئیات

یکی از بسیجی های واقعی حضرت ابراهیم بود که از فرمان خداوند در قربانی کردن فرزند خود سرپیچی نکرد و تابع امر و دستور خداوند بود.

همچنین حضرت اسماعیل به عنوان یک بسیجی واقعی تابع امر پدر و آماده‌ی قربانی شدن بود.

نمونه ی دیگر از بسیجی واقعی امام علی علیه السلام است که در شبی که لازم بود با آن همه خطر، در بستر پیامبر بخوابد، به عنوان یک بسیجی واقعی از این کار صرف نظر نکرد و شجاعانه این کار را انجام داد. همچنین بسیجیانی که در دفاع مقدس در میدان حق علیه باطل شجاعانه نبرد کردند و تعدادی شهید و تعدادی مجروح و اسیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در ادامه گفت: ما باید معنای واقعی بسیجی را با این عزیزان مطابقت دهیم که اگر جایی منفعتمان هم به خطر افتاده باشد، باز هم مسیر عدالت، اخلاق و انسانیت را پیش بگیریم و از کار خلاف اخلاق، دروغگویی و تخریب بپرهیزیم.

 وی خطاب به اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه اگر می خواهید بسیجی واقعی باشید باید برای تمام مطالب نوشته شده، شان و منزلت گروه و یا اشخاص را زیر سوال نبرید.

جناب سرهنگ محمدی گفت: یک بسیجی ممکن است حتی یک پرونده هم در بسیج نداشته باشد اما رفتار وی در جامعه به عنوان یک بسیجی واقعی باشد.

جناب سرهنگ محمدی در تکمیل صحبت های خود در مورد بسیجی واقعی بودن، گفت: بسیجی واقعی کسی است که تابع امر الهی و آمر به دستورات خداوند باشد

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: از روز شنبه ۲۹ آبان ماه تا روز جمعه ۵ آذرماه به عنوان هفته بسیج می باشد که در شهرستان این برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد:

اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، اعزام گروه های جهادی برای کمک به مردم، برنامه های اشتغالزایی برای مردم شهرستان، رونمایی از کتاب نقش رزمندگان بهمئی در دفاع مقدس، برگزاری کارگاه سواد رسانه ای و اخلاق اسلامی در فضای مجازی، نشست بصیرتی و سرکشی از خانواده محترم شهدا و غبارروبی از گلزار مطهر شهدا، کارگاه تشویق به فرزندآوری برای متاهلین، محفل انس با قرآن، برگزاری دو یادواره در بخش ممبی و همچنین شهرک ولیعصر و کفش نان را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: مهمترین برنامه ی این هفته، تجمع بیش از هزار نفری بسیجیان و مردم شهرستان بهمئی در روز چهارشنبه ساعت ۸ صبح در محل سپاه ناحیه بهمئی خواهد بود.

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید + تصاویر و جزئیاتنشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید + تصاویر و جزئیاتنشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید + تصاویر و جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها