یکشنبه، 16 آبان 1400 00:00 کد مقاله : 14000816002
سیروس بزمی
تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، امروز رسماً شهردار جدید شهر لیکک با حضور مسئولان شهرستان و استانی تودیع و معارفه شد.

فرماندار بهمئی از تقوی به عنوان فردی که با استفاده از تخصص و توانایی که داشتند موفق به جذب اعتبارات مختلف شدند و در زمینه مبلمان شهری موفق بودند تقدیر و تشکر کرد.

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

حکمت الله سنایی با اشاره به اینکه، انشاالله با حمایت ادارات و نهادهای شهرستان، شهردار و شورای جدید بتوانند موفقیت های لازم را کسب کنند گفت : عدم استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و عمران شهری از نقاط ضعف شهرداری است.

وی گفت: باید اعضای جدید شورا و شهرداری باید برای موفقیت و عمران و آبادانی شهر در این زمینه سرمایه گذاری کنند

فرماندار بهمئی گفت : عدم وجود الگوی ساخت و ساز از دیگر مشکلات در حوزه مبلمان شهری است.

سنایی گفت: بحث مبلمان شهری می تواند در جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد و باید برای زیبا سازی شهر تمام توان خود را بکار بگیرند.

سنایی، با بیان اینکه نبود تعامل و برخی چالشها در چند سال اخیر از جمله نبود فضای همدلی در شورای قبلی به چشم می خورد گفت : انتظار میره که در شورا و شهرداری جدید شاهد چنین موضوعی نباشیم که این موضوع نیازمند اتحاد هست.

رئیس شورای اسلامی شهر لیکک در این مراسم با تقدیر از حضور مردم و مسئولان و با تقدیر از تلاشها و زحمات آقای مهندس  ستار تقوی شهردار پیشین و همچنین اعضای سابق شورای اسلامی شهر لیکک گفت: برآورد ما این هست که بتوانیم بخشی از مشکلات شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی را به دلیل همکاری نهادهای امنیتی به زودی برطرف کنیم که با وجود و مشارکت شورای جدید موفقیت دور از دسترس نیست.

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

علیداد رگبار مقدم با بیان اینکه در طول ۹۰ روز گذشته توانستیم ۳ ماه حقوق کارگران شهرداری صورت را پرداخت کنیم و تا چند روز آینده یک ماه دیگر از حقوق این عزیزان پرداخت خواهدشد افزود : بعد از مدتها، کارخانه سنگ شکن شهرداری را راه اندازی کردیم و شن و ماسه لازم، برای انجام کارهای عمرانی جمع اوری شد.

وی با اشاره به اینکه تمام گلایه ها و شکایات مردم و شهروندان جمع بندی شده و در پی حل این مشکلات هستیم گفت : یکی از اعضای شورای شهر لیکک موظف شدند که پیگیر مشکلات مردمی باشند.

وی گفت : ما انتظار داریم شهردار سابق لیست بدهی های گذشته را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم نسبت به رفع بدهی ها اقدام کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، در این مراسم با اشاره به اینکه اگر کارهای مثبت کارکنان و مسئولان گذشته را نبینیم نهایت بی انصافی است گفت : خدمات ارزنده ای در دوره های مختلف ارائه شده که باید آنها را ارج نهاد.

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

سرهنگ محمدی، از زحمات سید عبدالستار تقوی شهردار و اعضای شورای اسلامی پیشین این شهر که خدماتی را به مردم ارائه کردند تقدیر نمود و افزود : شایسته است در کنار هم و با استفاده از همه توانایی ها، شهری آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

وی از مشیری به عنوان جوانی خوشفکر در راس این نهاد نام برد و گفت : سپاه پاسداران این امادگی را دارد که در کنار شهرداری و این نیروها به مردم خدمت رسانی کند.

شعبان بهمئی عضو پیشین شورای اسلامی شهر لیکک، با اشاره به اینکه همین بچه های شهرستان بهمئی، کسانی بودند که لیکک را از روستا به شهر و در نهایت با همکاری مردم به شهرستان تبدیل کردند گفت : خون دلها خورده شد تا این شهر ساخته شد و به چنین روزی رسید.

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

شعبان بهمئی از خدمات شوراهای تمام ادوار تقدیر و تشکر کرد و با انتقاد از برخی از حواشی و مطالب در زمینه نادیده گرفتن خدمات اعضای شورای قبلی گفت : باید حقیقت ها را گفت و از نادیده گرفتن خدمات پرهیز کرد.

وی با اشاره به توانایی اقای مشیری به عنوان فردی جوان و پر تلاش گفت : انتظار می رود که همه با هم برای آبادانی شهر لیکک تلاش کنیم.

اسفندیار نیک بین از اعضای اسبق شهرداری شهر لیکک، با اشاره به اینکه باید از افراط ها دست برداریم و همه با دلسوزی و مشورت، همه در کنار هم باشیم، می توانیم کمک عمده و مهمی به شهرمان بکنیم افزود : دنیا، دنیای گفتمان و منطق است و مطالبه گری حق هر فردی است، اما این مطالبه گری هم اصولی دارد که باید رعایت شود، در غیر اینصورت نمی توان خدمات مطلوبی به مردم ارائه داد.

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

اسفندیار نیک بین گفت : جوانان ما باید از غرور دور ی کنند گفت : امروز باید کارها با همدلی، اتحاد و انسجام صورت گیرد، در غیر اینصورت بسیاری از کارها معطل خواهند ماند.

شهردار جدید شهر لیکک در این مراسم با تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر لیکک به ایشان گفت : مسئولیت موضوعی ماندگار نیست و گذراست.

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

مشیری با اشاره به اینکه فارغ از تمام نگرش های سیاسی و طایفه ای پا به عرصه گذاشته ام افزود : با افرادی که سیاسی کاری و طایفه نگری کنند در مجموعه شهرداری به شدت برخورد خواهد کرد.

وی همچنین موفقیت را بدون همراهی و تلاش مجموعه مردم مشکل دانست و گفت : متاسفانه بدهی های به جامانده از دوره قبل هنوز مشخص نیست که باید با همفکری شهردار و شورای اسلامی پیشین و جدید و فرمانداری این موضوع خل شود.

شهردار جدید شهر لیکک از سیستم ادارای شهرداری لیکک و ساختار فعلی آن انتقاد کرد و گفت : در هیچ کجای دنیا چنین وضعیت سردرگمی وجود ندارد.

عباس مشیری با اشاره به اینکه به همکاری و همفکری مردم و مسئولان مختلف برای توسعه شهر لیکک نیازمندیم گفت : وعده های انتخاباتی را که به مردم داده ام فراموش نخواهم کرد و جامعه عمل خواهم پوشید.

وی با تقدیر از فعالیت های شورای جدید شهر طی ماههای گذشته در راستای خدمت رسانی به شهر گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته، عملکرد مثبتی را شاهد خواهم بود.

مشیری از تمامی ادارات، نماینده مردم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحددر مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری در راستای همکاری های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از خدمات شهردار پیشین تجلیل و عباس مشیری به صورت رسمی به عنوان شهردار شهر لیکک انتخاب شد.

خبرنگار: داوود طلوعی مطلق

 

تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکستودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر لیکک برگزار گردید + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها