یکشنبه، 09 آبان 1400 00:00 کد مقاله : 14000809001
سیروس بزمی
نامه ی جمعی از جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگان این استان: جوان شایسته دیشموکی قربانی لابی گری و سهم خواهی

رهیافت جنوب/ درپی استقرار دولت جدید و  شروع دومینوی انتصابات جدید و تزریق نیروهای جدید و انقلابی در وزارتخانه ها و ادارات کل استانی، تلاش ها بر انتصاب چهره های جوان در مناصب دولتی  مشهود است.

در همین راستا گزینه های جوان و با انگیزه در استان های مختلف  شناسایی ،تقویت  و نامزد کسب جایگاه های مختلف می شوند، استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده مستثنی نیست و جهت انتخاب فرمانداران و مدیران کل استانی شاهد رقابت افراد متنفذ  جهت معرفی نیروهای جوان نزدیک به خود است.
البته این رقابت اصولا نابرابر موجب حذف و کارشکنی علیه جوانان شایسته، متعهد و انقلابی می شود، جوانانی که اصولا تنها خلا رزومه آن ها نداشتن لابی های استانی است.
حمزه دستیار از جوانان شایسته استانی و صاحب وجهه ملی  که رزومه ای بسیار خوبی را یدک می کشد و بعنوان جوانی متعهد و انقلابی هم شناخته می شود بعنوان گزینه مناصب  در سطح مدیرکلی استان، فرمانداری شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی گزینه ای برای مدیریت میانی در چند وزارتخانه بود به دلایل نامعلومی از سمت افراد متنفذ و صاحبان سهام استانی بایکوت شده و در مسیر انتصاب وی سنگ اندازی های بسیاری شده است.
او که از محروم ترین نقاط استان و بدون حمایت هیچ شخص صاحب نفوذ استانی رشد و پیشرفت خود را دنبال می کرد امروز به دلیل عدم همراهی و لابی گری با شخصیت های سیاسی استان شاهد تخریب ها و سنگ اندازی های مختلف است.
بنظر می رسد روند نخبه کشی در استان توسط لابی های قومی و سیاسی همچنان ادامه دارد و باید شاهد تقسیم مناصب به شکل سهمی و رانتی باشیم.
جمعی از جوانان انقلابی در واکنش های رسانه ای و نامه نگاری هایی به نمایندگان استانی اعتراض خود را از این دست اتفاقات ناگواری اعلام کردند.

نظر جدید
پربازدیدها