شنبه، 01 آبان 1400 00:00 کد مقاله : 14000801001
مهرداد جهان خواه
محمود فخرایی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی که از زمان تصدی این مسئولیت به همراهی تیم مدیریتی خود با بازسازی فرایند تولید و احیا درآمد مخزن‌داری، شرکت را از رکود و ورشکست ...
رشدوسودآوری پتروشیمی  فارابی با مدیریت مهندس فخرایی

"رهیافت جنوب"

رشدوسودآوری پتروشیمی  فارابی با مدیریت مهندس فخرایی

🔹️مدیرعامل پتروشیمی فارابی گفت: بر مبنای صورت‌های مالی حسابرسی نشده، در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ این شرکت به سود خالص ۲۶۳ میلیارد ریالی دست یافت.

محمود فخرایی اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ این شرکت به سود خالص ۲۶۳ میلیارد ریالی دست یافت که این میزان سود ۲۶ برابر مدت مشابه سال قبل و معادل ۹۰ درصد از کل سود سال گذشته است.

وی افزود: تجربه نشان داده، باتوجه به نوع محصولات، در نیمه دوم سال همیشه حجم  فروش و حاشیه سود نسبت به ۶ ماهه اول بهبود نسبی داشته است و انشالله با وضعیت موجود در پایان سال جاری، سود محقق شده شرکت با رشد بسیار مناسبی همراه خواهد بود.

مدیرعامل پتروشیمی فارابی، با اشاره به اینکه این وضعیت به هیچ وجه از نظر سهامداران عمده راضی کننده نیست، خاطرنشان کرد: طرح استحصال فیوماریک اسید از پساب واحد انیدرید فتالیک به مراحل نهایی تصویب و شروع عملیات اجرایی نزدیک شده و همچنین پیگیری لازم برای عملیاتی کردن چند طرح دیگر نیز در حال انجام است که اجرای هر یک از این طرح‌ها می‌تواند روند سودآوری شرکت را تسریع کند.

شرکت پتروشیمی فارابی از شرکت‌های وابسته به شستا است که از سال پیش، پس از ۶ سال ثبت زیان؛ مجدد سودآور شده و به باور کارشناسان به دلیل موقعیت مکانی مناسب و زمین با ارزش در فاصله ۵۰۰ متری آب‌های آزاد، از ظرفیت بالایی برای ایجاد طرح‌های توسعه‌ای برخوردار است.

🔹️محمود فخرایی مدیرعامل شرکت که از زمان تصدی این مسئولیت به همراهی تیم مدیریتی خود با بازسازی فرایند تولید و احیا درآمد مخزن‌داری، شرکت را از رکود و ورشکستگی نجات داده است. وی نمایندگی شرکت پتروشیمی فن‌آوران در هیات مدیره پتروشیمی فارابی را نیز بر عهده دارد.رشدوسودآوری پتروشیمی  فارابی با مدیریت مهندس فخرایی

نظر جدید
پربازدیدها