شنبه، 24 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000724001
مهرداد جهان خواه
حجت الاسلام داوودی نژاد: دامن زدن مردم به آسیبهای اجتماعی؛ زمینه مرگ سایرافرادرافراهم میکند
دامن زدن مردم به آسیبهای اجتماعی؛ زمینه سازمرگ  سایرافرادمیشود

"رهیافت جنوب"

ضرورت به کارگیری نیروهای انقلابی در کهگیلویه و بویراحمد

خطیب موقت سیاسی عبادی جمعه دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به نامگذاری نمازجمعه این هفته به نام شهید جبار دارایی گفت: از خصوصیات این شهید مردم داری، صداقت و نوع دوستی بود.
حجت الاسلام امیر داوودی نژاد با اشاره به وقوع آسیب‌های اجتماعی در بخش دیشموک افزود: چرا مردم به این مقوله دامن می‌زنند، هر موقع ما در این آسیب‌ها دخالت کنیم زمینه مرگ یک جوان را سبب می‌شویم.
خطیب موقت جمعه ادامه داد: برخی‌ها متاسفانه مصیبت خانواده‌ای را در وضعیت‌ها و فضای مجازی می‌گذراند، چرا در فضای مجازی آبرو مردم را می‌بریم، حفظ حرمت مؤمن واجب است.
وی گفت: چرا برخی از جوانان به جای مسئولان در فضای مجازی در خصوص وقوع برخی از آسیب‌ها قلم می‌زنند و آبروی مردم را می‌برند، این عمل حرام است و باید دقت کرد.
داوودی نژاد با اشاره به ضرورت توجه استاندار به انتخاب مدیران متخصص جهادی افزود: استاندار در تعیبن مدیران کل، فرمانداران و بخشداران بدون غرض و منافع شخصی مشاوره بگیرد و از ظرفیت نخبگان استفاده کند.
وی با اشاره به شهادت امام عسکری در چنین روزی گفت: در زمان امام عسکری شیعیان به شدت دچار تردید شدند و همین امر سبب غیبت امام عصر (عج) شد.
خطیب موقت جمعه دیشموک افزود: یکی از برنامه‌های امام عصر (عج) مبارزه با فسق و فجور و اجرای عدالت است.
وی با اشاره به آغاز هفته وحدت از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول ادامه داد: امام راحل بار‌ها بر حفظ وحدت تأکید و هدف بعثت انبیاء ایجاد وحدت در بین مسلمین جهان بوده است.
وی با اشاره به تعارض منافع‌ها در جامعه اسلامی افزود: امروز در جامعه ما برخی از سیاست‌های غلط که از گذشته بوده ریشه دوانده و برخی از قوانین منافع عده‌ای خاص را تأمین می‌کند.
وی افزود: درحکومت اسلامی مسئولیت بایستی نوکری و خدمتگزاری به مردم باشد، دولتمردان و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه و نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی به مسائل رانت و فساد ورود و مبارزه کنند.

نظر جدید
پربازدیدها