چهارشنبه، 21 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000721001
مهرداد جهان خواه
سجادتلاشان:استاندارمحترم؛برخلاف محرومیت ودیگر حوادثی که از بخش دیشموک منتشر میشود، مردم مظلوم این بخش؛ فدای بازی های سیاسی شدند
درخواست فعال رسانه ای بخش دیشموک از استاندار کهگیلویه وبویراحمد

"رهیافت‌جنوب"

درخواست فعال رسانه ای بخش دیشموک از استاندار کهگیلویه وبویراحمد.

آقای سجادتلاشان فعال رسانه ای بخش دیشموک،باارسال متنی به این پایگاه خبری،پیرامون حوادث بخش دیشموک،درخواست قابل تاملی از آقای احمدازاده استاندارمحترم کرده است.

تنهادرد دیشموک ومردم آن تزویر است

جناب آقای احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای دوای درد دیشموک لباس رزم بپوش

بسم الله الرحمن الرحیم
از دیشموک تا لندن به لطف مسئولان بخش دیشموک
جناب اقای استاندار.بخش دیشموک مسئول با طینت پاک، وجدان بیدار، دلسوزی و مسئولیت پذیری ،میخواهد تا حقایق و درد آن شرح دهد

استاندارمحترم ؛برخلاف محرومیت ودیگر حوادثی که از بخش دیشموک منتشر میشود،مردم مظلوم این بخش فدای بازی های سیاسی ودلسوزی های بظاهر شدند...

آنچه بر دیشموک بیشتر از محرومیت سنگینی میکند  خودنمایی مسئولان این بخش است.مدیریت صحیح وعدالت پایانی بر این همه مصیبت ومحرومیت است.

مسئولی که ازانتشار حقیقت و اتفاقات بوجود آمده دراین بخش ترس دارد وبا التماس وبعضا تهدید جلوی انعکاس واقعیت را میگیرد یعنی  دلبستگی به پست و صندلی..

اقای استاندار محترم؛ بخش دیشموک نیاز مبرم و اساسی به تغییرات مسئولان ادارت و نهادها دارد،باید با صراحت کامل بیان کنیم که در حال حاضر مسئولانی  و نهادهای در بحث خدمت رسانی عدالت را رعایت نکرده و مغلوب بازی سیاسی و سفارشات قومی شداند.

 حقایق مسئولان دیشموک مقابله با انتشار اخبار خودکشی بهانه ای شده برای مسئولان این بخش برای جلوی از سو مدیریت ها بی تدبیری محرومیت و نبود بودجه واعتبار بهانه ای شده تا بی تدبیری وضعف مدیریت در این بخش دیده نشود.

سجادتلاشان فعال رسانه ای بخش دیشموک ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

نظر جدید
پربازدیدها