یکشنبه، 18 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000718002
امین روانان
آیا مدیرعامل گاز استان در این دولت ماندگار هست؟

جالب اینکه در فتوشاپ صورت گرفته در یک عکس جناب مدیرعامل یک بار جلوتر و یک بار پشت سر وزیر گام برمیدارد اما غافل از اینکه در همین عکس تصویر خادم در پشت سر آنها معلوم است.

همراهی فتوشاپی مدیرعامل گاز استان با وزیر نفت به امید ابقا/ گاف «خادم» در دستکاری عکسهای وزیر/ تصاویر

روز جمعه ۹ مهرماه رئیس جمهور به همراه برخی از وزرا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش افتونیوز، وزیر نفت یکی از وزرایی بود که در این سفر رئیس جمهور را همراهی می‌کرد. عمده این بازدیدها در منطقه گچساران و به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام شد.

شرکت گاز استان در خبری که در وبسایت اطلاع رسانی خود منتشر کرده ، مدعی شده که این شرکت میزبان وزیر بوده و در برخی از عکسها نیز با استفاده از فتوشاپ، خادم مدیرعامل گاز استان را در کنار وزیر نشان داده است. جالب اینکه در فتوشاپ صورت گرفته در یک عکس جناب مدیرعامل یک بار جلوتر و یک بار پشت سر وزیر گام برمیدارد اما غافل از اینکه در همین عکس تصویر خادم در پشت سر آنها معلوم است. به عبارت دیگر، کسانی که (احتمالا با هماهنگی مدیر و برای چندروز بیشتر حضور در این مسئولیت) این عکسها را فوتوشاپ کرده و تصویر خادم را در کنار وزیر قرارداده اند این قدر ناشیانه عمل کرده که یادشان رفت در همین تصاویر، عکس خادم مدیرعامل شرکت گاز استان که احتمالا برای انتشار آنها نیز عجله داشت، در پشت سر وزیر حذف کنند.

مدیرانی که از دولت گذشته همچنان بر سر مسئولیت خود باقی مانده اند دست به هر کاری میزنند که بتوانند چند صباحی بیشتر در مسئولیت خود بمانند. برخی با حضور در ستاد رئیس جمهور فعلی و گروهی با آویزان شدن به نمایندگان مجلس و اما این بار یکی از مدیران که میخواهد همه راه ها را امتحان کرده و فرصتی را از دست نداده باشد با فوتوشاپ و دستکاری عکسها به امید بقا در مسئولیت همچنان به تقلاها و دست و‌ پا زدن های خود ادامه میدهند. استاندار اما چند روز پیش در دیدار با جمعی از حامیان رئیسی، آب پاکی را بر دستان مدیران دولت سابق ریخت و وعده تغییر همه آنها را داد.

منبع؛پایگاه خبری افتو نیوز

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها