یکشنبه، 18 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000718001
مهرداد جهان خواه
کریم انصاری:فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع): این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت برگزارمیگردد.
گزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیج

"رهیافت جنوب"

برگزاری یادوارۀ شهدای دیشموکیادواره ۲۹ شهید والامقام و دو شهید گمنام در دیشموک برگزار شد.گزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیج

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک و ۲ شهید گمنام با حضور خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، مسئولان شهرستانی، استانی و عموم مردم برگزار شد.گزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیج
سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در این یادواره با اشاره به جان فشانی شهدا و تبعیت آنها از آرمانهای امام راحل گفت: اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) در پرتو عنصر شجاعت و استقامت، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و قطار انقلاب را به حرکت درآوردند.
وی افزود: این انقلاب اسلامی به گفته امام امت زمینه ساز ظهور حضرت حجت (ع) است.
حکمتیان ادامه داد: شعار ملت ایران از ابتدای انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، اما دشمنان این استقلال را بر نتافتند و از همان اوایل به دنبال دسیسه چینی علیه نظام و انقلاب بودند.
وی گفت: دشمنان از همان ابتدا ۱۷ هزار نفر از مردم ما را شهید کردند، ولی بدانند که این انقلاب صاحب دارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان افزود: دشمنان از اوایل انقلاب درصدد ایجاد تفرقه قومیتی در ایران اسلامی و تجزیه کشور بودند، اما مردم و شهدا بودند که این آرامش را به مردم برگرداندند.
حکمتیان با اشاره به حمایت ۳۶ کشور از صدام در جنگ تحمیلی ادامه داد: در جنگ تحمیلی استان‌های مرزی ما ناامن بودند و منافقان در کنار صدام به این کشور صدمه وارد کردند.
وی افزود: آمریکایی‌ها در جنگ نفتکش‌ها مستقیم وارد جنگ با ایران شدند و شوروی ۶۱ درصد صنایع هوایی، آلمان ناوچه دریایی و انگلیس و عربستان با حمایت‌های تسلیهاتی و مالی به عراق کمک کردند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان با اشاره به رسیدن ایران اسلامی به قله افتخار و استقلال ادامه داد: امروز جوانان بسیجی ما در عرصه‌های مختلف علمی، نانو، هوا فضا، هسته ای، موشکی و نظامی مرز‌های علم را شکافتند که این مرهون تفکر ناب بسیجی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.
وی افزود: رهبری معظم انقلاب به عنوان ناخدای انقلاب در این عرصه تاریخی کشور را به سلامت از گردنه‌ها عبور می‌دهد به گونه‌ای که امثال قاسم سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌ها فرهنگ ناب شهادت و اسلام را به جای جای دنیا گستراندند.
حکمتیان با اشاره به آغاز قتل عام فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی ادامه داد: دشمنان ۳۰۰ شبکه فارسی زبان راه اندازی و درصدد تغییر رفتار مسئولان و فرهنگ اسلامی مردم هستند، اما فرزندان و سربازان تیپ ۴۸ فتح و رزمندگان اسلام با شما عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب بایستم و با هرگونه بی نظمی‌ها مقابله کنیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بخش دیشموک گفت: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت می‌باشد
سروان کریم انصاری افزود: در کنار این یادواره موکب اربعین حسینی با غرفه‌هایی همچون غرفه کتاب با موضوع دفاع مقدس، غرفه صنایع دستی بسیجیان، غرفه دست نوشته‌ها و آثار شهدا در معرض دید عموم قرار گرفت.
وی با اشاره به برپایی غرفه واکسیناسیون سیار در این یادواره گفت: همچنین غرفه تزریق واکسن کرونا از طرف بسیجیان مرکز جامع سلامت در کنار این یادواره برپا شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) افزود: در این غرفه به افراد بالای ۱۵ سال واکسن کرونا تزریق می‌شد، زیرا مدافعان سلامت به تأسی از شهدا درصدد تأمین امنیت و سلامت جامعه هستند.
وی ادامه داد: این یادواره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور عموم مردم، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، ائمه جمعه دیشموک، قلعه رئیسی، رئیس بنیاد شهید و پرسنل سپاه فتح استان برگزار شد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن تقدیر از برپایی این یادواره گفت: برپایی چنین یادواره‌هایی سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود که از برگزار کنندگان این یادواره تقدیر می‌شود.
وی افزود: برپایی این یادواره سبب رشد معنویت در جامعه شده و باید بدانیم که راه شهدا فراموش شدنی نیستگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیجگزارش تصویری ویژه ازبرگزاری یادواره شهدابخش دیشموک توسط حوزه مقاومت بسیج.

نظر جدید
پربازدیدها