پنج شنبه، 15 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000715006
سید یعقوب رضوی
به مناسبت ۱۵مهرماه روز ملی روستا و عشایر؛ حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه و دیگر مسئولان به دعوت نیک روان ریاست امور عشایر رامهرمز با خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثار ...
تجلیل خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران عشایر رامهرمز

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، وحید نیک روان گفت: روستا و عشاير جایگاه غيرت ، صداقت ، صفا ، تلاش و همدلی و توليد است.

 

رئیس امور عشایر رامهرمز بیان داشت: جذابیت‌های زندگی عشایری را بیشتر کسانی که از دور و به صورت اجمالی در این زندگی می‌نگرند ،می‌بینند .ولی همین زندگی جذاب در دل خودسختی‌هایی دارد که تنها خود عشایر آن را می‌بینند.

 

او افزود: عشایر را شاید بتوان کم توقع‌ترین اقشار جامعه نامید، کسانی که با کمترین امکانات بیشترین نقش را در تولید کشور ایفا می‌کنند .از گوشت و شیر گرفته تا صنایع دستی و سایر تولیدات لبنی گوناگون، همه این‌ها سبب شود که مسئولان تمام تلاش خود را برای حمایت از این قشر مولد بکار ببندند چرا که راکد شدن تولید در میان عشایر عملا سبب ایجاد خسارات جبران ناپذیر در تولیدات کشور می‌شود.

 

نیک روان در پایان اظهار داشت: اینجانب 15 مهرماه روز ملی "روستا و عشایر" را به روستائیان و عشایر عزیز تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و بویژه بخش گردشگری وجود دارد، بتوانیم با مشارکت عشایر، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار در این مناطق باشیم.

نظر جدید
پربازدیدها