پنج شنبه، 15 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000715004
سیروس بزمی
دیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در ادامه ی دید و بازدید نماینده ی شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهمئی، ظهر امروز نوبت به مردم ممبی رسید.

در این دیدار و نشست، ولی طلوعی به نمایندگی از مردم بخش ممبی مشکلات این منطقه را عنوان کرد.

دیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویر

 وی گفت: جاده ممبی از دوراهی ممبی- سرآسیاب به سمت ممبی و همچنین جاده ممبی به سمت رودتلخ و همچنین راه روستایی بنه پیر به پهنک که سالها این جاده ها بلاتکلیف و دارای خرابی های زیادی است.

طلوعی به مشکلات گازکشی در ممبی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مهم این مردم پروژه ی گازکشی است که انتظار داریم این طرح به سرانجام برسد.
وی به مشکلات دکل های مخابراتی و اینترنت هم اشاره کرد که این روزها به خاطر فضای مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان بیشتر مورد نیاز است.

طلوعی در پایان به مشکلات سد ایلی آباد، برق، آب و مشکلات چرای دام ها هم اشاره کرد و خواهان رفع این مشکلات شد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در این دیدار گفت: بزرگترین معضلی که امروز می بینیم بحث بیکاری جوانان است، آحاد مردم درگیر این موضوع هستند و کمتر پیگیر کارهای عمومی هستند.

دیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویر
مشکل دیگر هم بحث تورم است که همه‌ی خانواده ها را درگیر کرده و مردم بیشتر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.
وی گفت: با توجه به بحث تورم، ساختن خانه برای مردم به یک رویا تبدیل شده است و این همت دولت ، مجلس و مسئولین را می طلبد و چاره ای بیندیشند.
موحد ادامه داد: در مورد مشکلات عمومی مردم بی اطلاع نیستم، با اعتباری که در این سفر رئیس جمهور اختصاص داده شد بحث سد ان شاالله به سرانجام برسد.

وی افزود: سعی خواهیم کرد روستاهایی که برای گازکشی به توجهی نشده است هم پیگیری شود.ن

نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث آب و برق هم باید مشکلات حل شود و این مشکلات را انعکاس خواهیم داد.

وی ادامه داد: در بحث شهرداری هم در تلاش هستیم که در این منطقه سامان پیدا کند.
موحد به مشکلات جاده ای هم اشاره کرد و گفت: در بحث جاده هم مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد که قابل انکار نیست و با مدیر کل راه و شهرسازی هم آن را انعکاس خواهیم داد.

پی نوشت: امیدواریم این نشست ها و دیدارها برای مردم این خطه مثمر ثمر واقع شود و در آینده شاهد به ثمر نشستن این وعده ها باشیم.

دیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویر

دیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویردیدار مردمی سید محمد موحد با مردم بخش ممبی + تصاویر

نظر جدید
پربازدیدها