جمعه، 09 مهر 1400 00:00 کد مقاله : 14000709001
مهرداد جهان خواه
در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با بیان درود بر شهدای جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهدای سلامت گفت:تاریخ بسیار غنی و مبارزه ۸۴ساله و حضور در جبهه های دفاع مقدس مردم ما نشان دهنده افتخارات فراموش نشدنی آنان است.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

دکتر عین اللهی تصریح کرد :دولت جدیدی تشکیل شده که کار خود را از مناطق محروم شروع کردند که این دولت قصد دارد مناطق محروم را با جدیت رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه، تمام مطالب گفته شده در این جلسه، در شورای اداری استان همچون مباحثی از جمله راه و آب و اشتغال مطرح می شود.

دکتر عین الهی به مشکلات به وجود امده ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت:اولویت اصلی دولت رفع مشکلات مردم است و تاکنون در راستای مبارزه با کرونا، ۵۴میلیون دوز واکسن تزریف شد که ۶۲درصد واکسن دریافت کردند.

وی گفت : در هفته گذشته ۸میلیون و ۲۰۰هزار نفر واکسن تزریق کردند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دقایقی اظهار کرد:در عرصه سلامت به مردم و مسئولان ثابت شد اگر بخواهیم می توانیم هر کاری را انجام دهیم.

وی نیز به پیشرفت ۸۵درصدی بیمارستان لیکک اشاره کرد و گفت:در تلاش هستیم که این بیمارستان را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم.

وی نیز از حمایت دولت از طرح های عملیاتی و معادن برای اشتغال این منطقه خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه مردم استان کهگیلویه وبویراحمد ، هر جایی که نیاز بود پای نظام و انقلاب، مقاوم ایستاده اند گفت : مردم این استان از دولت آیت الله رئیسی انتظار زیادی دارند تا بتوانند مشکلاتشان برطرف شود.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

حجت‌الاسلام موحد با اشاره به مشکلات نبود آب در این شهرستان که حدود ۱۲ سال هست که کلنگ زنی شده و به بهره برداری رسید گفت : تا کی میخواهیم در روند اتمام این طرح سهل انگاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت و خواسته اصلی مردم این شهرستان تکمیل و بهره برداری این طرح است افزود: امید است با حضور حضرتعالی به عنوان نماینده دولت، تکلیف این طرح با تخصیص اعتبارات کلان تا یکی دو سال آینده مشخص کنید.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیکاری های متعدد، در این شهرستان و وجود چاههای نفت در این شهرستان، خواستار بکارگیری جوانان این منطقه شد.

وی با اشاره به وجود معادن مختلف سیلستین در بهمئی گفت : سرمایه گذاری در این منطقه کمک بزرگی به مردم، بویژه جوانان و تحصیل کردگان است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برون رفت شهرستان های لنده و بهمئی را در گروه احداث شاه راه ارتباطی ذکر کرد که این منطقه را از بن بست نجات خواهد داد.

حجت الاسلام موحد خواستار تکمیل فوری بیمارستان ۳۲«تخت خوابی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی شد.

در ابتدای این مراسم سنایی فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف از جمله بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک، طرح آبرسانی سد کوثر، بیکاری جوانان، نیازمند بودن شهرستان به اجرای طرح های مختلف اقتصادی و عمرانی ، بحث راه های ارتباطی شهرستان، گفت : شهرستان بهمئی نیازمند توجه جدی و ویژه است تا بتواند با همکاری مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی توسعه و پیشرفت یابد.

حکمت الله سنایی، یکی از مناطق دور افتاده و صعب العبور شهرستان بهمئی را نمونه ای از وجود محرومیت ذکر و گفت : مناطق مختلف این شهرستان نیازمند تزریق اعتبار لازم است که انتظار می رود وزیر محترم به عنوان نماینده دولت پیگیر تمامی مشکلات ارائه شده باشد.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

رگبارمقدم رئیس شورای شهر لیکک در این نشست با اشاره به مشکلات شهرستان بهمئی از جمله شهرداری لیکک، بدهی های مختلف این نهاد به کارگران، بحث مشکلات زباله، آسفالت معابر، جداول و کوچه ها و بحث حق آلایندگی نفت، مشکلات متعددی را برشمرد که برای مردم چالش ایجاد کرده و نیازمند توجه بیشتری هستند.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

علی داد رگبار مقدم گفت : در بخش سرآسیاب و ممبی با توجه به اینکه شهر شدند ولی از لحاظ امکانات مشکلات زیادی دارند که نیاز به تجهیزات، امکانات و اعتبارات فوق العاده است.

وی ، تخصیص سرانه ی افزایش جمعیت شهری، بدهکاری های شهرداری در حوزه عمران حقوق و بیمه کارگران ، مشکلات بهداشتی و زیست محیطی را از مشکلات شهرستان بهمئی برشمرد.

وی همچنین مشکلات امکانات اولیه و نبود آسفالت و جداول را هم از دغدغه های شهرداری لیکک برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لیکک، به بیکاری جوانان علی رغم وجود جاهای نفت ، نبود اعتبار در پرداخت وام ازدواج جوانان و اشتغال زایی،
بخشش کارمزد و سود وام های بانکی شهروندان به علت شرایط کرونایی از عمده ترین مشکلات شهروندان بهمئی برشمرد.

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با تقدیر از تلاشهای شبانه روزی حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در راستای انجام خدمات محتلف گفت : انتظار می رود تمامی مشکلات شهرستان پیگیری و رفع شود.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

سرهنگ محمدی، گفت : حتما زیر ساخت امنیتی ما ممکن است از مشکلات اقتصادی باشد این در حالی است که مردم دیار ما همیشه در عرصه های مختلف پیشتاز بودند و نیازمند توجه جدی هستند.

فرمانده سپاه بهمئی افزود: مردم بهمئی با وجود چاههای نفت متعدد اما در این دیار بیکار هستند و غیربومی محسوب می شوند، این در حالی است که نیازمند همکاری بیشتر هستند.

سرهنگ محمدی شهرستان را فاقد خیلی از امکانات دانست و خواستار توجه جدی به حوزه های مختلف شد تا شاهد شکوفایی این شهرستان باشیم.

سرهنگ محمدی علاوه بر بیان مشکلات متعدد خواستار رسیدگی فوری جهت رفع مشکلات مردم منطقه شد.

امام جمعه شهر لیکک هم با اشاره به هم مرز بودن با استان خوزستان، نفت خیز بودن منطقه، مشکل آبرسانی سد کوثر ، سد ایلی آباد و چندین سد دیگر که نیازمند اعتبار هستند و در اشتغال زایی میتونه تاثیر گذار باشند خواست تا اعتبارات فوق العاده به این طرحها اختصاص دهند.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

حجت الاسلام والمسلمین افروغی با بیان اینکه مردم بهمئی از برق خسارت های زیادی دیده اند و متضرر شدند ، و با اشاره به تاخیر در بهره برداری بیمارستان ۳۲تخت خواب شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی گفت : این طرح یکی از بزرگترین چالش های شهرستان است که مصوبات متعددی داشته ولی به این مصوبات عمل نشد که انتظار می رود هر چه سریعتر اقدامی جهت تکمیل این طرح صورت گیرد.
وی با اشاره به شهر شدن دو بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی گفت : متاسفانه این دو منطقه راه مواصلاتی مناسبی ندارند.

امام جمعه شهر لیکک به نبود اداره مخابرات و خدمات مخابراتی در شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت : همچنین اداره ای به نام ورزش و جوانان هم فعال و پویا نیست، در حالی که نام جوانان آن به کلی فراموش شده است.

امام جمعه شهر لیکک، گفت: چارت اداری شهرستان بهمئی حدود ۳۰۰ چارت خالی اداری دارد که این نبود نیروی انسانی چالش بزرگی است.

وی همچنین با اشاره به وجود پالایشگاههایی که در کنار شهرستان بهمئی است و خدماتی ارائه نمی شود و حتی در حوزه زیست محیطی مشکلات فراوانی برای مردم دارند گفت : مردم ما نیازمند رسیدگی بیشتر و مساعدت در راستای رفع مشکلاتشان هستند.

وی همچنین به مشکلات مصلی شهر لیکک و بهره برداری نشدن این طرح اشاره کرد.

 نویسنده خبر: مسلم مختاری

خبرنگار و عکاس: سیروس بزمی

 

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

 

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیاتدر سفر وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی چه گذشت + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها