سه شنبه، 26 مرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000526001
سیروس بزمی
حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و حسین کلانتری استان ...
ضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی استان/ ورزشکاران سفیران فرهنگی در میدان های بین المللی/ منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش کهگیلویه و بویراحمد در توکیو هستیم

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش ۲ ملی‌ پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو هستیم.

 حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو شرکت کردند.

حجت الاسلام سید محمد موحد در ابتدای این آئین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: علی رغم اینکه در مرکز نشست های کمیسیون با وزرای پیشنهادی کابینه ادامه دارد دیدار شما عزیزان آنقدر ارزشمند بود که در این جمع حضور پیدا کردیم. 

وی تصریح کرد: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی بزنند.

موحد خطاب به ورزشکاران قهرمان استان پاکباز و پیروز، گفت: شما عزیزان فخر و مایه مباهات استان هستید و امید است با رقم زدن لحظه های تاریخی ما و مردم استان خود را خوشحال کنید.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، افزود: از خداوند منان آرزوی موفقیت و توفیق برای تمام کاروان ورزشی ایران در این مسابقات را دارم.

موحد، گفت: ورزشکاران در مسابقات ملی و بین‌المللی سفیران فرهنگی، سلامت و نشاط جامعه محسوب می‌ شوند که سبب افتخار آن جامعه هستند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بر نقش ورزش حرفه ای در احساسات مردم استان را یادآور شد و افزود: باتوجه به اینکه در دنیا ورزش حرفه ای متکی به حمایت بخش خصوصی است انتظار می رود فعالان اقتصادی برای حمایت از جامعه ورزشی حوزه انتخابیه ورود کنند چرا که استعدادهای بسیار خوبی در حوزه ورزش وجود دارد.

موحد بر اسپانسرينگ و سرمايه گذار خصوصی  در بخش ورزش حوزه انتخابیه تاکید کرد و افزود: این مهم باید نهادینه شود و بدون شک خروجی آن شادابی و نشاط در جامعه و به ارمغان آوردن افتخارات بسیاری برای استان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از زحمات همیشگی و تلاش بی وقفه کادر فنی و همراهی تیم اعزامی به پارالمپیک توکیو قدردانی کرد.

دکتر مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون نیز در این آئین با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع عزیزان ورزشکاران هم استانی حضور دارم.

نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم آقایان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار  با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، عنوان کرد: ورزش استان مفتخر است که در یک رویداد بین المللی حضور دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیک و پارالمپیک ویترین ورزش جهان هستند و هر چهار سال یکبار نخبگان ورزشی جهان در آن حضور پیدا می کنند.

وی عنوان کرد: اگر بدشانسی ها نبود سر کارخانم جهانفکریان هم در المپیک شرکت می کرد ولی متاسفانه شرایط با ایشان یار نبود و دست شان را به تیغ جراحان سپرده بودند.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در تمامی رشته های ورزشی برخوردار است و روحیه شجاعت و غیرت مندی این ظرفیت را چند بار کرده است.

کلانتری، گفت: امیدوارم تمامی کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با دست پر به کشور باز گردد و در کنار آن هم آروزی موفقیت برای ورزشکاران استان در پارالمپیک توکیو دارم.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور  نمایندگان استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدوارم در استان کهگیلویه و بویراحمد به این عزیزان توجه ویژه شود.

وی در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران اعزامی به توکیو گفت: در این دوره ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امیدوارم به خوبی در این مسابقات حاضر شوند.

 لازم به ذکر است سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه ورزشکاران هم استانی هستند که در پارالمپیک توکیو حضور دارند.

ضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی استان/ ورزشکاران سفیران فرهنگی در میدان های بین المللی/ منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش کهگیلویه و بویراحمد در توکیو هستیمضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی استان/ ورزشکاران سفیران فرهنگی در میدان های بین المللی/ منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش کهگیلویه و بویراحمد در توکیو هستیمضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی استان/ ورزشکاران سفیران فرهنگی در میدان های بین المللی/ منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش کهگیلویه و بویراحمد در توکیو هستیمضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی استان/ ورزشکاران سفیران فرهنگی در میدان های بین المللی/ منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش کهگیلویه و بویراحمد در توکیو هستیمضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی استان/ ورزشکاران سفیران فرهنگی در میدان های بین المللی/ منتظر درخشش ۲ ملی پوش ورزش کهگیلویه و بویراحمد در توکیو هستیم

نظر جدید
پربازدیدها