دوشنبه، 25 مرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000525001
سیروس بزمی
از کلیه مردم ، متصدیان و مالکان صنوف تقاضا داریم که طی این روزهای اجرای محدودیت ها به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی صنف خود نموده که نیاز به پلمپ و برخورد نباشد.
اطلاعیه واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در مورد تعطیلی مشاغل در این چند روز در سطح شهرستان/ پلمپ تعدادی از صنوف به دلیل فعالیت غیر مجاز/ مجاز بودن تنها گروه شغلی شماره یک برای فعالیت

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر گروه واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی، اطلاعیه ای خطاب به متصدیان و صاحبان صنوف مختلف در شهرستان صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

متن اطلاعیه در پی جدید ترین مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری کشور از روز دوشنبه مورخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ، اتاق اصناف اعلام کرد که تنها گروه شغلی شماره یک در محدودیت جدید امکان فعالیت دارند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع است. در همین راستا از امروز بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای جهت نظارت بر اجرای محدودیت ها در گشت مشترک با اتاق اصناف از سطح عرضه بازدید بعمل آورده و به صنوف فعالی که باید در این محدودیت ها بسته اما در حال فعالیت غیرمجاز هستند اخطاریه و تا بحال تعداد ۶ صنف را نیز پلمپ نموده اند.

لذا از تمامی مردم ، متصدیان و مالکان صنوف تقاضا داریم که طی این روزهای اجرای محدودیت ها به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی صنف خود نموده که نیاز به پلمپ و برخورد نباشد.

همچنین از تمامی مردم تقاضا داریم که در مراسمات عزا و ... شرکت نکنند تا تب تند کرونا فروکش نماید و  بدون ماسک حتی برای کاری کوچک و چند دقیقه ای از منزل خارج نشوند.

یلدا امیری خو

 مدیر گروه واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی

اطلاعیه واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در مورد تعطیلی مشاغل در این چند روز در سطح شهرستان/ پلمپ تعدادی از صنوف به دلیل فعالیت غیر مجاز/ مجاز بودن تنها گروه شغلی شما یک برای فعالیتاطلاعیه واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در مورد تعطیلی مشاغل در این چند روز در سطح شهرستان/ پلمپ تعدادی از صنوف به دلیل فعالیت غیر مجاز/ مجاز بودن تنها گروه شغلی شما یک برای فعالیتاطلاعیه واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در مورد تعطیلی مشاغل در این چند روز در سطح شهرستان/ پلمپ تعدادی از صنوف به دلیل فعالیت غیر مجاز/ مجاز بودن تنها گروه شغلی شما یک برای فعالیت

نظر جدید
پربازدیدها