پنج شنبه، 21 مرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000521003
سیروس بزمی
این واکسن ها به افراد گروه هدف مرحله ی اول که شامل افراد بالای ۵۰ سال در شهر و ۳۸ سال به بالا در روستا و همچنین افراد گروه هدف مرحله دوم، تزریق شد.
رکورد تزریق واکسن در شهرستان بهمئی شکسته شد/ ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از تزریق واکسن ضروری و لازم است

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی خبر داد: امروز با تزریق ۶۱۸ دوز واکسن سینوفارم و برکت به همشهریان، رکورد تزریق واکسن در شهرستان شکسته شد.

دکتر هاشم طاهری گفت: این واکسن ها به افراد گروه هدف مرحله ی اول که شامل افراد بالای ۵۰ سال در شهر و ۳۸ سال به بالا در روستا و همچنین افراد گروه هدف مرحله دوم، تزریق شد.

وی افزود: طبق سند ملی واکسیناسیون و دستورالعمل کشوری، از افراد هر مرحله سنی دعوت می شود و تزریق واکسن آنها انجام می گیرد.

دکتر طاهری در تذکری به مردم شهرستان گفت: افرادی که واکسن دریافت می کنند، ضروری است که بعد از تزریق این واکسن ها در هر دو مرحله، حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و زدن ماسک و همچنین عدم حضور در اجتماع را فراموش نکنند.

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع گسترده ی ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان، از همه ی مردم در سطح شهرستان می خواهیم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و بیشتر از این خود و دیگران را به خطر نیندازند.

نظر جدید
پربازدیدها