دوشنبه، 18 مرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000518001
سیروس بزمی
نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد .

غلامعلی مویدی در این نشست با تبریک و گرامیداشت این روز به اصحاب رسانه، این روز را مهم و بزرگ  دانست و بر نقش مهم خبرنگاران در آگاهی بخشی و توسعه  تاکیدکرد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی افزود: در این شرایط کرونا برای شما خبرنگاران عزیز سلامتی خواهانم.

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

مویدی ادامه داد: وظیفه خبرنگاران ارائه مشکلات به مسئولان است.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران در همکاری با اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: بحمدالله تعامل دو سویه خوبی بین آموزش و پرورش و خبرنگاران است و بنده به عنوان خادم جامعه فرهنگیان شهرستان بهمئی از شما اصحاب رسانه تشکر می کنم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار داشت: خبرنگاران در گرما و سرما با عشق و علاقه فعالیت می کنند که واقعا جای تشکر دارد.

مویدی گفت: رسانه و خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و بحمدالله خبرنگاران عزیز شهرستان بهمئی نیز از اخلاق و رفتار خوبی برخوردارند که خودم به عینه این خصیصه را مشاهده کردم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: بر خود لازم دیدم که عنوان نماینده فرهنگیان از مقام شامخ شما در حد وسع و توانایی تجلیلی کنم.

در این نشست آقای مسلم مختاری خبرنگار صدا و سیما به نمایندگی از خبرنگاران به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان نشست از خبرنگاران فعال تجلیل بعمل آمد.

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها