چهارشنبه، 26 بهمن 1401 00:00 کد مقاله : 14000517003
سیروس بزمی
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران دلسوز شهرستان بهمئی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی"روز خبرنگار" نامیده شده ویادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده وخاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و  نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

صارمی؛خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی درسال ۱۳۷۷ بهمراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید. او از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده ای بود که با حضور شجاعانه در خطرناکترین میدان ها به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی و خبرنگاران صدیق و شریف شهرستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

هفدهم مردادماه این روز ارزشمند اجتماعی بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان ساعی گرامی باد.
سرهنگ پاسدار علی محمدی 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها