یکشنبه، 17 مرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000517002
سیروس بزمی
روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.
پیام تبریک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد دکتر حسین جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
                    بسمه تعالی
امروزه نهادهای توسعه یک جامعه بر این باورند که حیات اجتماعی آنها در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، بعنوان حق اساسی آحاد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.
در این میان؛ نقش خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران آگاهی با تلاش بی‌وقفه در رشد و بالندگی جامعه که با بهره‌‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش و در رأس آنها تعهد اخلاقی و صداقت حرفه‌ای، از طریق اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌سازند، انکارناپذیر و قابل تقدیر است.
روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.
اینجانب؛ با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید عرصه رسانه، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را به صاحبان قلم و اندیشه، تلاشگران عرصه‌‏های روزهای سخت وبویژه خبرنگاران عزیزکه درجای جای استان کهگیلویه و بویر احمد فعالیت ها و عملکرد بنیاد مسکن رابه نحوشایسته به مخاطبان منعکس می نمایند تبریک وتهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی مسئلت می‌نمایم .  
                     با احترام
                   حسین جنتی
مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی 
       استان کهگیلویه و بویراحمد

نظر جدید
پربازدیدها