سه شنبه، 08 تیر 1400 00:00 کد مقاله : 14000408001
امین روانان
آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی این استان  همزمان با سراسر کشور جمعه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ از سوی جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌ شود. 
زمان آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید حمدالله خواهش نیک اظهار داشت: این آزمون استخدامی ویژه آن عده از آموزشیاران  سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد است که دارای سابقه فعالیت بین سال‌ های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ باشند. 

وی افزود: پرونده این عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد باید در کارگروه ‌های شهرستان، استان و کشور تأیید شده باشد. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سازمان نهضت سوادآموزی کشور هیچگونه قرارداد و تفاهم‌  نامه با هیچ مؤسسه، شرکت و بنیاد حقیقی و حقوقی برای سؤالات این آزمون استخدامی منعقد نکرده است. 

خواهش نیک عنوان کرد: منابع این آزمون استخدامی همان مواردی است که در سایت سازمان نهضت سوادآموزی کشور اعلام شده است. 

وی ابراز داشت: داوطلبان این آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد مراقب تبلیغات مبنی بر ارائه سؤالات از سوی برخی افراد سودجو  باشند. 

خواهش نیک گفت: منابع تخصصی این آزمون استخدامی در سایت سازمان نهضت سوادآموزی کشور به نشانی اینترنتی savad. Ir بخش  پنجره الکترونیکی وجود دارد. 

وی اظهار داشت: مکان برگزاری این آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد هنگام توزیع کارت ورود به جلسه از سوی کارکنان جهاد  دانشگاهی استان به داوطلبان اعلام می‌ شود. 

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است. 

نظر جدید
پربازدیدها