پنج شنبه، 03 تیر 1400 00:00 کد مقاله : 14000403001
سیروس بزمی
منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، در یک اقدام زیبا و پسندیده با رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس جناب آقای جواد کوکبی اصل که در انتخابات شش ...
اولین اقدام زیبا و پسندیده ی منتخبین ششمین دوره ی شورای شهر لیکک + جزئیات و عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، در یک اقدام زیبا و پسندیده با رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس جناب آقای جواد کوکبی اصل که در انتخابات ششمین دوره شوراهای این شهر رقیب آنان بوده است دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار بسیار صمیمی که برای دلجویی از آقای جواد کوکبی و خانواده ایشان انجام شده است،
منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر لیکک ضمن دلجویی از آقای جواد کوکبی و خانواده ایشان به خاطر برخی حواشی که برای آنها بوجود آمده است، با اشاره به اصالت خانوادگی و شأن و مقام جانبازی و پاسداشت 32 سال خدمت صادقانه در امر آموزش و پرورش، از او خواستند که بعد از فروکش کردن تنور داغ انتخابات و پایان رقابت های انتخاباتی از حواشی فضای مجازی و ضبط کلیپ ها، سخنرانی ها و صحبت ها و انتشار آنها در فضای مجازی کاملاً خودداری کند و مانع از برخی  از سوء استفاده هایی شوند که به شخصیت و جایگاه شخصی و خانوادگی و اصالت ایشان لطمه وارد می کند و در صورتی که ایده و نظری برای مدیریت شهری و دیگر مسائل دارند به صورت مستقیم با اعضای شورای شهر و سایر مسئولین در میان بگذارند.

جواد کوکبی در این جلسه صمیمی ضمن  تقدیر و تشکر از اعضای جدید، انتخاب آنها توسط مردم را تبریک گفت و افزود: متاسفانه افرادی در فضای مجازی برای بنده حاشیه به وجود آوردند و باعث شده اند با آبروی خود و خانواده‌ام بازی شود.

وی با اعلام انزجار از این حواشی ها، گفت: با توکل بر خدا به تمامی این حواشی ها پایان خواهم داد و در کنار شما برای پیشرفت شهر تلاش خواهم کرد.

کوکبی از اعضای جدید شورای شهر لیکک خواست: 
«عملکرد طایفه ای نداشته باشند، جنبه عمومی مسائل را در نظر بگیرند و در جهت زیباسازی فضای شهری تلاش کنند.»

وی در پایان گفت: «با انتخاب یک شهردار خوب، پاکدست و توانمند شهر را در رسیدن به پیشرفت و در خور شأن مردم یاری کنید.»

این اقدام به جا و شایسته ی اعضای جدید شورای شهر لیکک قابل تقدیر است و نوید یک‌ رویکرد متفاوت و مفیدی در مدیریت شهری را می دهد.

اولین اقدام زیبا و پسندیده ی منتخبین ششمین دوره ی شورای شهر لیکک + جزئیات و عکس اولین اقدام زیبا و پسندیده ی منتخبین ششمین دوره ی شورای شهر لیکک + جزئیات و عکس اولین اقدام زیبا و پسندیده ی منتخبین ششمین دوره ی شورای شهر لیکک + جزئیات و عکس

اولین اقدام زیبا و پسندیده ی منتخبین ششمین دوره ی شورای شهر لیکک + جزئیات و عکس

نظر جدید
پربازدیدها