پنج شنبه، 27 خرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000327001
سیروس بزمی
متن کامل بیانیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی جهت حضور پرشور در پای صندوق های رای

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، متن کامل بیانیه اداره تبلیغات اسلامي شهرستان بهمئی به شرح ذیل است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰آزمونی دیگر در امتداد راه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوی قله های پیشرفت و ترقی است.
ملت بزرگ ایران که ۴۳سال پیش حرکت عمیق و بلند خود را در راستای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با خیزشی عظیم و برخاسته از تفکرات ناب الهی، نبوی و علوی آغاز نمود، امروز در صحنه ای دیگر برای خلق حماسه ای ماندگار در۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خود را آماده می کند.
نکته بسیار مهم در این عرصه سرنوشت ساز، تجلی حضور پرقدرت و با صلابت ملت رشید ایران در سپهر سیاسی عالم است آن هم بدون وابستگی به شرق و غرب گیتی که انصافا دستاورد بزرگ انقلاب، امام راحل به خدا پیوسته و شهدایی بود که یک لحظه سوختند و عارفانه جاودانه شدند تا این خودباوری و استقلال امروز در تمام شئون، خود را نشان دهد.
انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰نیز همچون سایر انتخابات در ادوار گذشته، سندی دیگر بر اثبات حقانیت یک نظام مردم سالار دینی در ایران اسلامی است؛ فرصتی که باید به بهترین شکل ممکن و با انتخاب اصلح، از آن استفاده کرد.
 
اکنون این فرصت طلایی پیش روی ملت بزرگ ایران است تا با گزینشی هوشمندانه، منطقی و عقلانی، سر رشته امور را به فردی کاردان، کارآمد، انقلابی، مردمی، وفادار به آرمان ها و پاکدست بسپارد.
این مساله مهم را نیز باید در نظر داشت که دشمنان این سرزمین از ماهها پیش، تمام توان خود را با بوق های رسانه ای بی اخلاق،  بر عدم حضور مردم در این کارزار سرنوشت ساز متمرکز کرده اند و همین موضع، وظیفه ما را برای تلاش در جهت مشارکت حداکثری، دعوت آگاهانه مردم و خنثی سازی نیت شوم آنها،  سنگین و سنگین تر می کند.

اداره تبلیغات اسلامی بهمئی  در این راستا و در جهت تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب، از آحاد ملت رشید ایران به ویژه مردم غیور، مومن و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان شهید پرور بهمئی دعوت می کند تا با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب  اصلح، بار دیگر از یک طرف موجب ناامیدی مجدد دشمن شده و از طرف دیگر عزت و سرافرازی میهن اسلامی را تداوم بخشند.


وعده ما 
 ۲۸خرداد ۱۴۰۰ در پای صندوق های رای. ان شاء الله"

نظر جدید
پربازدیدها