دوشنبه، 17 خرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000317002
سیروس بزمی
در گزارشی خبرنگار ما به سراغ یکی از صاحبان باغ های روستای قلات در شهرستان بهمئی رفته که متاسفانه در چندین مرحله است که لوله ها و شیرآلات باغ وی مورد سرقت قرار می گیرد.
سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در گزارشی خبرنگار ما به سراغ یکی از صاحبان باغ های روستای قلات در شهرستان بهمئی رفته که متاسفانه در چندین مرحله است که لوله ها و شیرآلات باغ وی مورد سرقت قرار می گیرد.

این باغدار به خبرنگار ما گفت: در سال ۱۳۸۸ زمین مربوط به باغ را خریداری و درخت کاری کردیم و با هزینه های بسیار زیاد آن را پاکسازی و درخت کاشتیم. نزدیک به ۴۰۰ نخل باردار و درخت هایی همچون لیمو ترش، لیمو شیرین پرتقال و نارنجی در آن کاشتیم.

سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

وی گفت: نزدیک به ده سال است که از مردم همین روستا، کارگری برای آبیاری درختان استفاده کردیم و به خاطر مشکلاتی که برای ما بوجود آمده، مجبور شدیم کارگر را عوض کنیم و دوباره با پادرمیانی اعضای روستا این کارگر دوباره بر سر کار آمد، باز هم مشکلاتی برای ما به وجود آمد که این بار مجبور شدیم وی را اخراج و از طریق دادگاه شکایت کنیم و باز هم با رایزنی مردم روستا از شکایت خود صرف نظر کردیم.

حال از مهر ماه سال گذشته، دوباره باغ ما مورد دزدی، تخریب و نابودی قرار گرفت و لوله ها و شیرآلات آن در چندین قسمت از باغ توسط عده ای به سرقت برده شد.

سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

این باغدار می گوید: منبع آبی برای باغ درست کردیم که نزدیک به ۲۸۵ میلیون هزینه آن شد و همچنین لوله‌هایی که نزدیک به ۴ کیلومتر برای آن به کار بردیم که متاسفانه چند روز پیش لوله ها و همچنین شیر های آنها به سرقت رفت و الان چند روز است که درختان این باغ از بی آبی نزدیک به خشک شدن است و خسارات زیادی به بنده وارد شده است.

سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

وی در ادامه می گوید: در این مدت ده سال بیش از یک میلیارد تومان خرج این باغ کردیم، افراد زیادی در این باغ مشغول به کار شدند و امرار معاش کردند، آیا این حق یک کار آفرین است که چنین بلایی بر سرش بیاید، در صورتی که بنده هر هفته مسیر اهواز تا بهمئی را برای سر زدن به باغ می آیم و اکنون حال و روز زندگی و سرمایه ام با این مخارج به این وضع تبدیل شده است.

وی در پایان خطاب به مسئولین می گوید: از مسئولین محترم شهرستانی و استانی تقاضای پیگیری مجدانه دارم که افراد خاطی دستگیر شوند و با آنها برخورد قانونی و مناسب صورت گیرد.

سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

سرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکسسرقت لوله ها و شیرآلات باغی در روستای قلات در شهرستان بهمئی + عکس

نظر جدید
پربازدیدها