یکشنبه، 09 خرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000309004
امین روانان
عنایتی راد: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون ها به صورت دقیق در تمامی حوزه های آزمونی اجرا شد و ضدعفونی و تب سنجی به صورت روزانه از تمامی کارکنان و شرکت کنندگان در آ ...
تعیین صلاحیت حرفه ای و سنجش مهارت بیش از۸ هزارنفر در خوزستان

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: بیش از ۸هزارنفر در آزمون پايان دوره كارآموزان بخش هاي دولتي وآموزشگاه های آزاد مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای قرار گرفتند.

محمد عنایتی راد بااعلام این مطلب اظهار کرد: این آزمون باحضور۸ هزار222نفرمورد سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای قرار گرفتند. عنایتی بیان کرد: درآزمون پايان دوره هاي آموزش فني و حرفه اي بخش هاي دولتي و خصوصي در336حرفه از زیر مجموعه رشته‌هاي فناوري اطلاعات، صنايع جوش، عمران، امور مالي و بازرگاني، تاسيسات، اتومكانيك، برق، صنايع دستي و... اجراشد.
وی گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
عنایتی تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون ها به صورت دقیق در تمامی حوزه های آزمونی اجرا شد و ضدعفونی و تب سنجی به صورت روزانه از تمامی کارکنان و شرکت کنندگان در آزمون ها صورت گرفت.

عنایتی در پایان خاطرنشان کرد: شركت كنندگان در صورت کسب نمره قبولی در آزمون كتبي و موفقيت در آزمون عملي، موفق به اخذ گواهينامه مهارتی خواهند شد.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها