شنبه، 08 خرداد 1400 00:00 کد مقاله : 14000308002
سیروس بزمی
بیانیه قرارگاه انتخاباتی جنبش عَلَم در شهرستان بهمئی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، قرارگاه انتخاباتی جنبش عَلَم در شهرستان بهمئی، بیانیه ای به این سایت خبری فرستاده است که متن آن عینا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
عرض سلام وادب واحترام وآرزوی موفقیت وسربلندی برای مردم شریف شهرستان بهمئی 

🔶 در پی واکنش‌های‌ چند ‌‌روز اخیر از سوی برخی مسئولین و برخی شهروندانِ آشنای مسئولین ،قرارگاه‌ انتخاباتی جنبش علم بیانیه ی به شرح ذیل صادر کرد :

✍️ قرارگاه انتخاباتی جنبش علم،یک تشکل مردم نهاد وارزش محور متشکل از جوانان شهرستان بهمئی درراستای فرهنگ سازی، اجرای منویات مقام معظم رهبری، انجام تکلیف روشنگری،مطالبه گری ،عدالتخواهی و خدمت به مردم شهرستان بهمئی فعالیت خود را آغازکرده است و به‌لطف خداوند مورداستقبال‌مردم فهیم وشهید پرورشهرستان‌بهمئی قرار گرفته است.

جوانان جنبش علم خود را خادم مردم می دانندو به پیشرفت و تحول وشهر مطلوب می اندیشند .شهری پیشرفته واسلامی ،شهری نو و آرمانی، شهری که شایسته ودر شان مردم بهمئی باشد.

در سالیان گذشته با نزدیک شدن به ایستگاه پایانی انتخابات،فضای حاکم بر شهرمان بیش از آنکه در محیطی سرشار از گفتگو و روشنگری باشد،جوی را شاهد بوده، که تعصب و قوم گرایی ،نهایی گر فضای حاکم آن بوده است .

حق مردم این نیست که از داشتن شهری زیبا ، چشم نواز و آباد محروم باشند .!

حال در انتخابات ۱۴۰۰، جُنبش عَلم با اتکای‌ به‌ قدرت الهی‌و‌به پشتوانه ی حمایت های‌مردمی ،اقدام به روشنگری کرده تامردم افرادی شایسته و صالح برمسند امور بگمارند و ازاین رهگذر به ترمیم خرابی هابپردازند.
آنچه ما در گذشته از سوی برخی از منتخبین شاهد بودیم "ناکارآمدی"،"فساد"و"منفعت طلبی" بوده و از این رو بسیار متاثر و متاسف هستیم.
اکنون که بحمدالله جوانان مومن و آگاه و شایسته ی شهرستان بهمئی به ناکارآمدی و فساد برخی از آقایان اطلاع یافتند خود را مکلف میبینند تا آینده ی شهر خویش را از فرو رفتن در فساد و تباهی نجات بخشند.

وضعیت موجود شهرمان نتیجه تعصب و قوم گرایی است و جوانان جنبش علم به پاخواسته اند تا غبار غم‌ انگیزتعصبات و هیجانات حاکم را زدوده‌ و محیطی را فراهم نمایند تا در سایه سار آن،مردم همیشه وفادار به انقلاب وارزشها ، انتخابی نه از روی تعصب وتحجر بلکه با علم به شاخصه های "فرد اصلح" داشته باشند.
خیزش جوانان ومردم برای ساختنِ شهرستانِ بهمئیِ بزرگ باشعارهایی چون " نه به قوم گرایی"،" نه به تعصب"و "شایسته سالاری وانتخاب اصلح" و" انتخابات سالم" گام دراین راه نهاده اند.

سعی شده است در گام اول با تهیه ی تصاویری وضعیت نابسامان  عمرانی شهرستان بهمئی ،ناکارآمدی مسببین وضعیت امروز شهرستان را به مردم نشان دهند.تصاویری که تنها گوشه ای از زخم های وارده بر پیکر این شهرستان از سوی مسببین وضع موجود بوده است .
حال کسانی که‌مانع از توسعه‌ این شهرستان شده اند، با دیدن وضعیت اسف بار،نه تنهابه ناکارآمدی و بی کفایتی خود در اداره این شهرستان پی نبرده اند بلکه‌بارفتارهای غیراخلاقی و غیرانسانی به جوانان روشنگر "جنبش علم"هجمه وارد کرده و آنان را تهدید نموده اند.
کم ظرفیتی ونقد ناپذیری مسببین وضعیت امروز،خود بهترین دلیل بر کنارنهادن و حذف نمودن چنین اشخاصی از صحنه ی سیاست شهرستان بهمئی است.
کسانی که چندسال شهرستان بهمئی را با بی تدبیری به مسلخ عقب ماندگی کشانده اند ونالانِ از دیدن تصاویر و به عبارت دقیق تر "زخم هایی" که خود بر کالبد این شهرستان وارد نموده اند ، چگونه می توانند داعیه دار " خدمت کنندگان به این مردم "باشند .؟!!
چگونه میتوان از ناسزاگویان وبداخلاقان عرصه ی سیاست ، انتظار خدمت وپیگیری شبانه روزی برای رفع مشکلات عدیده این شهرستان داشت ؟!!
دردمندانه تر آنکه برخی مردمِ آشنایِ مسئولین بادیدن تصاویر ملالت بار شهرستان بهمئی به جای حمایت  ونقد بانیان وضع موجود،قلمشان را در نقد روشنگران" جنبش علم " به حرکت در آورده اند وگویی جای ظالم ومظلوم عوض شده است .

سخن پایانی : بدانید که جوانان روشنگر "جنبش علم" با تهدیدها وفحاشی ،میدان را برای جولان دادن نا کارآمدی شما ترک نخواهند کرد.
آن روزی که مطالبه گری و عدالتخواهی و روشنگری را رسالت خود دانسته ایم،نامهربانی هارا انتظارداشته وخود را برای آن آماده کرده ایم .
برای گام های بعدی عزم گروه مردمی جوانان جنبش علم  بیش از پیش جزم شده است و و تاازبین بردن ناکارآمدی ساکت نخواهند نشست.

قرارگاه انتخاباتی جُنبش علم
پنج شنبه ۶ / ۳ / ۱۴۰۰
فَاستَقِم کمااُمِرت 
ومِن الله التوفیق والاستعانت
واخرُدعوانا اَن‌ِالحَمدُلله‌ربِ‌العالمین

نظر جدید
پربازدیدها