سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 00:00 کد مقاله : 14000228001
امین روانان
محمد عنایتی راد کاندیدای شورای کلانشهر اهواز از وضع موجود شهر اهواز انتقاد کرد وبرنامه های ویژه ای جهت خروج از بن بست ارائه داد.
کلانشهر اهواز نیاز به اصلاح وضع موجود دارد در شعارهای تبلیغاتی حواسمان باشد رویاپردازی نکنیم+تغییر وضع موجود

 رهیافت جنوب؛ محمد عنایتی راد کاندید های کلانشهر اهواز با برنامه ای جامع جهت ورود به انتخابات شورای شهر اهواز امد واز وضعیت موجود ابراز نگرانی کرد وخواستار تغییر در سیاستهای کلان شهر اهواز شد واظهار داشت؛ کلانشهر اهواز در چند مورد که میشه نام آنها را مشکلات و بحران هم نامید؛ نیازمند برنامه ریزی و پیگیری های مستمر و هدفمند است ؛بنابراین در وعده های انتخاباتی حواسمان باشه رویاپردازی نکنیم : اهم برنامه های این حقیر در سورت ورود به شورای شهر اهواز شامل؛    ۱- ساماندهی حمل و نقل و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و مکان یابی و بروزرسانی براساس وضعیت موجود جمعیتی و طرحهای تفصیلی و توسعه ای موجود یا تهیه طرحهای جدید 


۲- پیگیری و تکمیل طرح مترو(قطار شهری) که نه تنها باعث هزینه های زیادی بعلت طولانی شدن طرح بر مردم شده بلکه باعث شده بقیه کارهای توسعه ای و زیباسازی با مشکل مواجه شود. 
۳- تعیین تکلیف وضعیت آسفالت خیابانها و معابری که تخریب یا کنده کاری شده و توسعه آسفالت خیابانهایی که در حاشیه و بعضا در مناطق دارای معتبر خاکی هستند.


 ۴- راهکار جهت کنترل و رفع مشکلاتی که آبهای سطحی و فاضلاب برای مردم ایجاد میکنند.


 ۵- ساماندهی، نگهداری و احیای شورایارهای محلی و محله سراها و کانونهای فرهنگی و مراکز خوداشتغالی از جمله بازارچه های خوداشتغالی و مکان یابی جهت توسعه این مراکز فرهنگی و کارآفرینی و توجه ویژه به مشارکت حداکثری مردم 
۶- توسعه مراکز آموزش عمومی و مهارتی و کارآفرینی و آمادگی شغلی با کمک دستگاههای مجری از جمله سازمان آموزش فنی و حرفه ای و بخش خصوصی و متعاقب آن احیای بازارچه های توزیع و ایجاد نمایشگاههای هفتگی و فصلی و سالانه .
۷- بازسازی و احیای مراکز تفریحی و ورزشی موجود و پیگیری طرحهای توسعه ای موجود و مطالعه چگونگی توسعه در سایر مناطق .


۸- پیگیری با جدیت و هدفمند و مستمر مطالبات شهرداری از شرکتها و سازمانها و وزارت خانه ها براساس قوانین موجود ۹- نظارت مستمر بر چگونگی دریافتی های مستمر و پایدار و توسعه راهکارهای درآمدزایی ناپایدار .


۱۰- تسهیل و کم کردن عوارض مراکز آموزشی و اشتغال زا و بومگردی و تفریحی خاصه جهت بخش خصوصی. در پایان راهی جز واگذاری امور به مردم و برای مردم و با مردم نمانده، مشارکت مردم را بیشتر بعد از انتخابات بخواهیم. برای همشهریان عزیزم                *شورای سالم        شهردار کارآمد                شهری آباد                                          با آموزش عمومی ( حقوق شهروندی ، مهارت آموزی) - مشارکت پذیری - شفافیت* خواستارم . شاد و پیروز و سربلند باشید.                                 برادر کوچک شما *محمد عنایتی راد* کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اهواز

نظر جدید
پربازدیدها