چهارشنبه، 08 اردیبهشت 1400 00:00 کد مقاله : 14000208004
امین روانان
توان دست هایتان را می ستاییم وقدر دان زحمات شما در مجموعه ایده پردازان هستیم
عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404

به گزارش رهیافت جنوب ، با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی کارگر و در راستای انجام تکریم از مقام شامخ کارگر  از کارگران زحمت کش شرکت ایده پردازان صنعت فولاد در دیداری با حضور رحیم امیدی مدیرعامل، قادری مدیر منابع انسانی، شریفی مدیر HSE، جعفرزاده سرپرست بازرسی و نظارت فرامرزی سرپرست روابط‌عمومی از زحمت‌ها و تلاش‌های بی دریغ آنان،  تقدیر و تشکر شد.
رحیم امیدی مدیرعامل شرکت با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی کارگران شرکت ایده پردازان صنعت فولاد گفت:کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا حركت دست و بازوی آنان موجب چرخش گردونه اقتصاد جامعه و ايجاد رگه های حیات در مجاری توليد و صنعت كشور است.
وی اظهار داشت : 11اردیبهشت ماه ـ روز جهانی کارگر ـ روز ارج نهادن به مقام شامخ کارگران به عنوان سرمایه های فکری و خلاقی است که با اندیشه ای پویا و اراده ای پولادین ، با بازوان سترگ خویش ضمن به حرکت درآوردن چرخ های صنعت و تولید و اقتصاد ، مسیر خودکفائی و استقلال کشور را هموارتر می کنند .

وی با اشاره به شایسته‌سالاری در مجموعه افزود "فصل‌الخطاب همه فرموده رهبر عزیزمان در نامگذاری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها می‌باشد و همه وظیفه داریم با تمام تلاش و در هر جایگاهی که باشیم در همین مسیر گام برداریم. 

رحیم امیدی "عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان را مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه دانست.

رحیم امیدی درپایان در جمع کارگران شریف شرکت ایده پردازان گفت :قدردانی از زحمات ، تلاش ها و مجاهدت های شما عزیزان در همه ی ایام وظیفه ای همگانی است وباید توجه ویژه به افق ۱۴۰۴ در شرکت فولاد خوزستان داشته باشیم . هم چنان که پیامبر رحمت، رسول گرامی اسلام (ص) دست کارگری را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود بلند کرد و فرمود: ” این دستی است که هیچگاه آتش جهنم آن را نمی سوزاند. این دستی است که خدا و رسولش آن را دوست می دارند. کسی که از دست رنج خود روزیش را فراهم کند، خداوند با نظر رحمت در او می نگرد.

عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404عظمت و اقتدار بوجود آمده در شرکت ایده پردازان مرهون زحمات شبانه‌روزی کارگران و مدیران این مجموعه است/نگاه ویژه به افق 1404

 

نظر جدید
پربازدیدها