جمعه، 27 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000127001
امین روانان
عدل هاشمی پور به عنوان رئیس هیئت مدیره پتروشیمی اندیمشک انتخاب و منصوب شد
عدل هاشمی پور رئیس هیئت مدیره پتروشیمی اندیمشک شد

به گزارش رهیافت جنوب ، مهندس عدل هاشمی پور عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کیمیا اندیمشک با رأی قاطع اعضاء بعنوان رئیس هیئت مدیره این واحد پتروشیمی انتخاب و مشغول انجام وظیفه گردید.
بنابراین گزارش هاشمی پور پس از انتصاب به عنوان رئیس هیئت مدیره در بازدیدی میدانی فاز توسعه ای این واحد پتروشیمی را مورد بررسی قرار داد .

لازم به توضیح است هاشمی پور در کارنامه کاری خود نایب رئیسی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و مسئولیت اجرایی بسیاری از پروژه های مهم کشور را دارد که از تجارب فراوان و ارزشمندی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی برخوردار است .

همکاری ، برنامه ریزی و کمک به گازرسانی به مناطق صعب العبور دیشموک و قلعه رئیسی (به گونه ای که بخش مهمی از موفقیت چشمگیر در اجرای این پروژه را باید نتیجه تجارب و سماجت وی دانست) ، پیگیری و تلاش برای فعال نمودن پتروشیمی دهدشت از جمله اقدامات مهم دوره نمایندگی وی در حوزه گاز و پتروشیمی بوده است .

از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار هاشمی پور در دوره نمایندگی و نایب کمیسیونی انرژی ، وارد کردن شرکت پتروپارس به عنوان یکی از برجسته ترین شرکت های ساخت واحدهای پتروشیمی ، برای ساخت پترشیمی واحد دهدشت بود که تحرک خوبی در عملیات اجرایی آن آغاز شد .

هاشمی پور در زمان عقد قرارداد ساخت پتروشیمی دهدشت با پتروپارس گفته بود : برنامه های بلند مدت اتخاذ شده در خصوص اجرای این پروژه عظیم صنعتی با وجود حضور شرکت پتروپارس که از قوی ترین سازنده های پتروشیمی در کشور است متوقف نخواهند شد و جوانان جویای کار به ویژه رشته های مرتبط آماده بکارگیری در پتروشیمی دهدشت در نیمه اول سال ۹۹ باشند.

عدل هاشمی پور رئیس هیئت مدیره پتروشیمی اندیمشک شدعدل هاشمی پور رئیس هیئت مدیره پتروشیمی اندیمشک شد

نظر جدید
پربازدیدها