یکشنبه، 22 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000122002
امین روانان
به دنبال انتصاب امین ابراهیمی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این انتصاب را که حاصل عملکرد درخشان دوران مدیریت این جوان فولادی در شرکت فولاد اکسین می دانیم.
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان شد /انتصابی برای توسعه صنعت فولاد خوزستان/نوید بازگشت فولاد اکسین به دامان فولاد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛ با نگاهی به عملکرد دوساله امین ابراهیمی در فولاد اکسین خوزستان بخشی از این دستاوردها به شرح زیر است
شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سالهای تاسیس خود یعنی از سال 1388 تا سال 1397 در اغلب سالها زیان ده بوده است به طوریکه در انتهای سال 1397 بیش از -164 میلیارد تومان زیان انباشته و با قیمت های روز ورق فولاد بیش از 1000 میلیارد تومان بدهی ثبت نشده در صورت های مالی داشته است
طی دوسال گذشته و در زمان مدیریت امین ابراهیمی با قطع تولید کارمزدی و تولید ورق های فولادی مورد نیاز نفت این شرکت علاوه باز پرداخت بدهی 1000 میلیارد تومانی طی دو سال سود 2500 میلیارد تومانی نصیب شرکت و سهامداران خود کرده است.
هفته پیش بیژن زنگنه اذعان کرد تا پیش از این حتی یک کیلوگرم ورق فولادی ترش (اسیدی) تولید نشده بود. وی با تجلیل از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان بومی سازی ورق های فولادی خطوط لوله و نفت گوره به جاسک و مخازن این پروژه را از مهمترین بخش های این پروژه برشمرد.
با اخذ موافقت فنی ساخت پروژه فولاد سازی از هیأت دولت در سال 1398  و آماده سازی کارگاه عملیاتی آن و برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار و سرمایه گذار پروژه عملیات طرح توسعه فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان آماده کلنگ زنی توسط وزیر کار می باشد
عملکرد رفاهی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان حاکی از رضایت بالای کارکنان این شرکت می باشد . افزایش  پاداش تولید عادلانه کردن نظام پرداخت وام و کمک هزینه ها و تصویب طرح تطبیق شغلی بخشی از این دستاوردها است.
 
قطعا با انتصاب امین ابراهیمی این موج مثبت که فولاد اکسین را در برگرفت و فقط ظرف دوسال این شرکت را از یک شرکت زیان ده به شرکتی موفق و با جایگاه ملی سوق داد می تواند پیشران رو به جلوی فولاد خوزستان باشد.

عملکرد امین ابراهیمی نشان داده دانش مدیریتی و بازرگانی و نگاه به تولیدات با ارزش افزوده بالا علاوه بر سودآوری برای شرکت های فولادی می تواند این نوید را بدهد که شاهد بازگشت دوباره فولاد اکسین به دامان فولاد خوزستان باشیم تا علاوه بر بهبود سهم خوزستان در صنعت فولاد و نفت و اجازه ندهد کلیدی ترین بخش های این صنایع از دست خوزستانیها خارج شوند.

نظر جدید
پربازدیدها