سه شنبه، 17 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000117002
مهرداد جهان خواه
کریمی‌نژاد فرماندار کهگیلویه از قرمز شدن وضعیت کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رعایت نکردن مردم و جدی نگرفتن هشدار‌ها، وضعیت کرونا در شهرستان کهگیلو ...
شهرستان کهگیلویه دوهفته قرنطینه میشود

"رهیافت جنوب"

شهرستان کهگیلویه دوهفته قرنطینه میشود

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب شهرستان کهگیلویه بدلیل افزایش آمارمبتلایان وفوتی های کرونایی،به وضعیت قرمزدرآمد.در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا که امروز برگزار شده بود تعطیلی دو هفته‌ای شهرستان به تصویب رسید.در این نشست مقرر شد همه مبادی ورودی به مرکز شهر دهدشت از ساعت ۱۴ امروز مسدود و بازارها و مراکز تجاری تعطیل و از فعالیت مشاغل گروه ۲ تا چهار جلوگیری شود.

مسدود شدن ورودی شهر از پل پادوک برای جلوگیری از ورود مسافر از دیگر تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا بود.

ستادمقابله با کرونا همچنین ممنوعیت برگزاری مراسم تدفین با جمعیت بالای 20 نفر را تصویب و مقرر کرد نماز میت در محل غسالخانه و با جمعیت اندک برگزار شود.

بنا به تصمیم این ستاد اداره برق برای جلوگیری از فعالیت اصناف برق واحدهای تجاری از جمله بازار روز، شب بازار و پاساژها را قطع خواهد کرد.

فعالیت بانک‌ها منوط به کسب تکلیف از مرکز استان شد.

گفتنی است ۱۳ فروردین دارا کریمی‌نژاد فرماندار کهگیلویه از قرمز شدن وضعیت کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رعایت نکردن مردم و جدی نگرفتن هشدار‌ها، وضعیت کرونا در شهرستان کهگیلویه قرمز شد و این مساله جای نگرانی دارد.

نظر جدید
پربازدیدها