چهارشنبه، 11 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000111001
سیروس بزمی
مسدود شدن مسیرهای پرتردد شهرستان بهمئی در روزهای آتی + جزئیات

به گزارش رهیافت جنوب؛ سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد با اشاره به وضعیت نارنجی رو به قرمز کرونایی شهرستان، تصریح کرد: ورودی مسیرهای گردشگری بهمئی به خصوص امامزادگان سیداسداله و سید ابراهیم، بابا احمد، تنگه ماغر، سولک، قلعه نادر، برم الوان و پارکهای جنگلی دو قلعه سر بریده و تنگ ابدال که بیشترین بازدید کننده را در سالهای گذشته داشتند، از فردا تا صبح روز ۱۴ فروردین مسدود است و گردشگرانی که قصد ورود به این مناطق را داشته باشند، دچار مشکل می شوند.

وی افزود: همچنین کلیه مسیرهای ورودی شهرستان از سمت استانها و شهرستان های همجوار به منظور جلوگیری از ورود خودروی گردشگران مسدود می شود تا از ایجاد موج چهارم شیوع کرونا جلوگیری شود.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد: در راستای عمل به وظایف قانونی، اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان و صیانت از سلامت شهروندان در برابر موج جدید کرونا، به تمامی شهروندان و گردشگران هشدار می دهیم تمامی خودروهای با پلاک بومی یا غیر بومی که در مسیرهای مناطق گردشگری و تفریحی تردد داشته باشند،جریمه ی سنگین می شوند.

سرهنگ تقوی نژاد افزود: در این راستا گشتهای ثابت و سیار پرسنل نیروی انتظامی با همکاری ستاد کرونا و استفاده از ظرفیت بسیجیان به صورت شبانه روزی در این ایام در دستور کار ماست.

فرمانده انتظامی بهمئی در پایان گفت: به شهروندان توصیه می کنیم این سه روز را در منزل بمانند تا ضمن تضمین سلامت خود و خانواده، جان شهروندان دیگر را به خطر نیندازند/ بهمئی نیوز

نظر جدید
پربازدیدها