شنبه، 07 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000107003
سیروس بزمی
جزئیات فوت و احتمال خودکشی آزاده نامداری + بیوگرافی

به گزارش رهیافت جنوب و به نقل از ایمنا، طبق گزارش برخی منابع خبری، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

خبرگزاری مهر در این باره نوشته است: خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد نهم آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

آثار آزاده نامداری

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

نامداری در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت. وی همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجرا هر شب برنامه «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

همسر آزاده نامداری

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کردند، بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق آن‌ها منتشر شد.

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ۱۳۹۴ باهم ازدواج کردند.

فرزند آزاده نامداری

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهرماه سال ۱۳۹۵ صاحب دختری به نام گندم شدند.

درگذشت آزاده نامداری

۷ فروردین ۱۴۰۰، پیکر بی جان آزاده نامداری در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

دقایقی پس از مرگ آزاده نامداری، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، درباره جزئیات حادثه اظهار کرد: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده حدود ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است و به همین دلیل در ابتدا تشخیص چهره قطعی انجام نشد.

بنا بر اظهارات والدین "آزاده نامداری" همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر درگذشت این مجری صدا و سیما را تایید کرد

نظر جدید
پربازدیدها