دوشنبه، 02 فروردین 1400 00:00 کد مقاله : 14000102001
مهرداد جهان خواه
📰آقای اسحاق جهانگیری روز دوشنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد شد.
معاون اول رئیس جمهورواردیاسوج شد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب،امروزدوشنبه2فروردین ماه1400
معاون اول رئیس جمهورواردیاسوج شد.
معاون اول رئیس جمهور امروز دوشنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری در بدو ورود به شهر یاسوج در فرودگاه این شهر و در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید و ابراز خرسندی از دیدار با مردم سلحشور و با صفای استان کهگیلویه و بویر احمد، به زلزله اخیر در شهر سی سخت اشاره و تاکید کرد: در این حادثه دل هر ایرانی به درد آمد و دولت بلافاصله در مصوبه‌ای که جز موارد استثنایی در کشور است به همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها ابلاغ کرد که میزان خسارت اقدامات لازم برای بازسازی و تعمیرات منازل آسیب دیده بررسی و آغاز شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سختی های سال گذشته از جمله شیوع بیماری کرونا و فشار اقتصادی، افزود: مردم این استان علاوه بر این مشکلات گرفتار زلزله شدند و دولت جمهوری اسلامی ایران به مردم این مناطق زلزله زده اعلام می کند که دولت حتی یک لحظه مردم این مناطق را تا کامل شدن وضعیت زندگی آنان تنها نمی گذارد و در هر مرحله ای از پیشرفت کار مصوبه های جدید ابلاغ و بررسی می شود.

وی با اشاره پتانسیل ها و شرایط مطلوب برای توسعه استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین برگزاری جلسه ای در تهران با مقامات این استان، ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مباحث توسعه ای و زیربناها و سدسازی در این استان بررسی می شود.معاون اول رئیس جمهورواردیاسوج شد

وی با تاکید بر اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد می تواند تبدیل به قطب توسعه و گردشگری در کشور شود، تصریح کرد:باید موانع پیش رو این استان برداشته شود.
دکتر جهانگیری با اشاره نامگذاری سال جدید به «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، ادامه داد: دولت می داند که امروز مهمترین مسأله کشور تولید بوده و این استان از مهمترین استان های نفت خیز کشور است و بزرگترین میادین نفتی در این استان وجود دارد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت بزرگ این استان در پتروشیمی و گردشگری، گفت:
بالاترین منابع آبی کشور در این استان قرار دارد و باید از ظرفیت بالای کشاورزی این استان بهره ببریم.

نظر جدید
پربازدیدها