پنج شنبه، 28 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991228001
سیروس بزمی
جمعیت ندای تحول بهمئی با انتشار بیانیه ای موجودیت خود را اعلام کرد + متن بیانیه

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، جمعیت ندای تحول بهمئی با ارسال بیانیه ای موجودیت خود را اعلام کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
زحمات و ثمرات کار صالحان از آغاز تاریخ بشریت اندک اندک بر روی هم انباشته شدند.
در سال ۱۳۵۷ شمسی ملت ایران این اندوخته‌ی ارزشمند را تحویل گرفت و در اولین گام، تکیه گاهی را به بهترین صورت ممکن در قالب جمهوری اسلامی بنا نهاد.
امروز چهل و دو سال از درخشش و خروش ملت انقلابی ایران گذشته است.
جمهوری اسلامی قرار بود پشتوانه ای باشد برای انقلابی که ثمراتی همچون  آزادی ، عدالت ،معنویت ، اخلاق ، صلح و برادری میوه های طبیعی آن هستند.
هرچند برکات و پیشرفت های چشم گیری داشته ایم، اما امروز با حضور برخی افراد که شایستگی نقش آفرینی در مناصب خدمتگذاری را ندارند، لنگ لنگان به پیش می رود.
جمهوری اسلامی امروز همانند دیروز نیازمند حضور دوباره‌ی مردم است و به جز همت مردم هیچ اصلاح گری برایش قابل تصور نیست.
جمعیت ندای تحول رعایت اخلاق ، تقوا و مطالبه گری مطابق مبانی شرعی را اصول کار خود می داند و عقلانیت، عدالت و معنویت را ارکان اصلی تحول خواهی و تحول آفرینی قرار داده است.
جمعیت ندای تحول، در پی حرکت های شتاب‌زده و صرفاً اضطراری نیست، ما تحول خواهی و تحول آفرینی را بدون ارائه پیشنهاد و راهکار ناقص و عقیم می دانیم و با حرکات احساسی و پرخاشگری های بدور از عقلانیت مخالفیم.
جمعیت ندای تحول در عین توجه به واقعیت های موجود، امکانات و ظرفیت های وسیع بلا استفاده و مورد سوءاستفاده قرار گرفته را می بیند و با پایبندی به ارزش و اصول و به دور از سطحی نگری، برای اصلاح وضعیت نامطلوب موجود، مجاهدانه پا به عرصه گذاشته است .
گرچه عده ای با سوء استفاده از نجابت و صبر مردمان پاک این دیار، در جهت منافع دنیوی خود، بلوغ فکری و سیاسی و درک و فهم عمیق مردم را نادیده گرفته و گمان می کنند با روش های نخ نما شده و نامشروع، وعده های دروغین، پول و واسطه گری، بر سلطه ی چندین ساله ی خود بر مناصب ادامه دهند.
اما به وضوح می بینیم که امروز مردم ایران و مردم فهیم شهرستان بهمئی هوشیارند و بیدار.
مردم می دانند اشخاصی که مقام ها و ثروت های دنیا قلب هایشان را مسخ کرده است و گویی از ایمان و اعتقاد تهی شده اند، مرد میدان خدمت رسانی و حل مشکلات این شهرستان و این مردم نیستند.
از طرف دلسوزانی که فرزندان مردم شریف شهرستان بهمئی هستند با صدای بلند فریاد سر می دهیم که از وضعیت نامطلوب شهرستان به ستوه آمده ایم و به هیچ وجه این شرایط را تحمل نخواهیم کرد.
همه ما اتفاق نظر داریم و می دانیم چاره‌ی عبور از این وضعیت نامطلوب ، تنها و تنها در دست جوانان مومن، کارآمد، مستقل و با همتی است که در دهه های مختلف نشان دادند که می توانند خادمان خوبی برای مردم باشند.
دوره‌ی آن هایی که دست و پایشان در بند دنیا گیر افتاده است و از ابتکار و صراحت و خطرپذیری و روحیه تحول آفرینی تهی شده اند و امید مردم را ناامید کرده اند به سر آمده است.(و لو کره المجرمون؛۸-انفال)
حل مشکلات فقط و فقط به دست جوانان و افرادی ست که طبیعتشان با شجاعت، صراحت ، امید ، ابتکار ، خستگی ناپذیری، انقلابی گری و ایمان عجین شده و به دور از منافع شخصی به دنبال خدمت رسانی به مردم هستند.
امروز همه چیز محیای این است که با تبعیت از بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، نیرو های کارآمد، مومن و تازه نفس حیات دوباره را به رگ های جمهوری اسلامی برگردانند و پیشرفت ، رفاه اجتماعی ، سلامت فرهنگی و اقتصادی و بهبود وضعیت شهری را برای مردم به ارمغان بیاورند.
این تشکیلات با رویکرد کار آمدی در مدیریت شهری و با نگاه سیاست دینی فعالیت خود را آغاز می کند.

والسلام علیکم.

نظر جدید
پربازدیدها