جمعه، 22 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991222004
امین روانان
عباد ادیب پور از خوزستان وکارمند شرکت فولاد خوزستان می باشد
جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی FICTS در ایتالیا به عباد ادیب  پورکارگردان خوزستانی  رسید . 

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛ جشنواره FICTS یکی از بزرگ‌ترین جشنواره های هنرهای نمایشی در زمینه فیلم های ورزشی در جهان می باشد که ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان می باشد با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن ، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. 


در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی ۲۰۱۹ میلان ایتالیا که چهارشنبه شب ( ۸ آبان ۹۸ ) با حضور مقامات دولتی ، شهردار میلان ، ورزشکاران بین المللی ، هنرمندان و سینماگران برگزار شد فیلم شش خونه به جمع شش فیلم برگزیده بخش کوتاه داستانی راه یافت و در آن بخش تندیس بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کرد. 


با توجه به اینکه شیوع کرونا در همه کشورها در جریان است این مراسم به تعویق افتاد لذا در دوازدهمین سال جشنواره که در ایران برگزار می شد در ۲۱ اسفند ماه ۹۹ همزمان با مبعث حضرت رسول ( ص) برگزار شد . در این مراسم وزیر ورزش به همراه معاونین و داوران بخش ایرانی جوایز برگزیدگان تقدیم کردند. 
در کارنامه عباد ادیب پور ساخت چندین فیلم کوتاه داستانی و مستند را دارد و حضور این فیلمساز در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی را به همراه دارد که در زیر می باشد

جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی FICTS در ایتالیا به عباد ادیب  پورکارمند شرکت فولاد خوزستان رسید . 

 

نظر جدید
پربازدیدها