جمعه، 22 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991222001
سیروس بزمی
یک افتتاحیه و تصویب احداث یک واحد آموزشی ۶ کلاسه دخترانه متوسطه دوم در دیشموک

در جلسه شورای اداری بخش دیشموک با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری و با حجت الاسلام و المسلمین حسینی حضور علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیروز کرمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر مدیران اجرایی شهرستان و استان یک واحد آموزشی شش کلاسه دخترانه متوسطه برای دهستان اسفندان تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، به نقل از ریواس جنوب، نوروزی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک ضمن ارائه گزارش پیرامون وضعیت فضای آموزشی منطقه و ضرورت توجه ویژه به زیرساخت های آموزشی، خواستار توجه بیشتر مسئولان به آموزش و پرورش بخش دیشموک و توسعه فضای آموزشی شد. 

وی در این جلسه، با توجه به جمعیت دانش آموزی دهستان اسفندان، خواستار ایجاد یک واحد آموزشی ویژه دختران مقطع متوسطه دهستان اسفندان شد.

مهندس کرمی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز  نیز توسعه فضای آموزشی در مناطق محروم بخصوص دیشموک را مورد تاکید قرار دادند.

 نوروزی نیا از توجه ویژه ی دکتر حاجی زاده معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری و دکتر شهابی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیروز کرمی مدیر کل نوسازی و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه دیشموک، تقدیر و تشکر کردند.

شهابی رئیس سازمان برنامه و بودجه استانداری تامین اعتبار احداث این واحد آموزشی را تقبل کردند.

هم چنین مدرسه ۶ کلاسه شهید اسفرم روستای اسفندان به بهره برداری رسید.

 کرمی  در این افتتاحیه گفت: این پروژه با زیربنای ۳۸۵ متر مربع و با حیاط ۱۰۰۰ متر با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با  مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به بهره برداری رسید.

 محمد نوروزی نیا در این افتتاحیه ضمن تبریک عید سعید مبعث و خیر مقدم به مسئولان استانی و شهرستانی و منطقه‌ای و مردم محلی گفت: ۱۵۰ دانش آموز ابتدایی این روستا در دو شیفت در این فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند اما با توجه به رشد بالای جمعیت در این روستا نیاز به دو فضای آموزشی دیگر در مقطع ابتدایی و متوسطه در این روستا  هست.

نوروزی نیا گفت : توسعه منطقه مستلزم توجه به آموزش وپرورش است زیرا مهمترین عامل توسعه نیروی انسانی است و آموزش وپرورش متولی تربیت نیروی انسانی است به همین دلیل باید نگاه جامع نسبت به آموزش و پروش داشته باشیم.وی گفت :حل مسائل جامعه در گرو توجه به آموزش و پرورش است امید داریم به زیر ساختهای آموزش وپرورش توجه شود .

 رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک از حضور نماینده ولی فقیه در استان ،معاون عمرانی استاندار، مدیر کل و مجموعه اداره کل نوسازی استان، فرماندار ، بنیاد برکت ، بنیاد علوی و مسئولین  استانی و شهرستانی و محلی و مردم در این آیین تقدیر و تشکر کرد.

یک افتتاحیه و تصویب احداث یک واحد آموزشی ۶ کلاسه دخترانه متوسطه دوم در دیشموک یک افتتاحیه و تصویب احداث یک واحد آموزشی ۶ کلاسه دخترانه متوسطه دوم در دیشموک

نظر جدید
پربازدیدها