سه شنبه، 19 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991219001
سیروس بزمی
برگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستان

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در ادامه ی روند جلسات شورای تامین شهرستان بهمئی در مورد چگونگی برگزاری انتخابات، تعدادی از جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان این شهرستان با شورای تامین، در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک به گفتگو و بحث و تبادل نظر پرداختند.

این جلسه همچون جلسه ی قبل، به همت امام جمعه و ستاد اقامه ی نماز و تعدادی از جوانان انقلابی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک خط مشی این جلسه را عنوان کرد و گفت: این جلسه همچون جلسه ی قبل، پیرامون هم افزایی، همفکری و ارائه ی راهکار و پیشنهاد در مورد چگونگی برگزاری انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی در ادامه گفت: شوراها وظایف بسیار گسترده ی میان سازمانی بر عهده دارند.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: برای اینکه این شهر به یک وضعیت مطلوب برسد باید یک شورای شهر قوی داشته باشد.

فرماندار شهرستان بهمئی در ادامه ی این جلسه گفت: مصمم هستیم که انتخابات را در سلامت و امنیت و متفاوت تر از گذشته برگزار کنیم و خوشبین هستیم که این اتفاق خواهد افتاد.
حکمت اله سنایی ادامه داد: از هر کسی که در برگزاری انتخابات مشکلی پیش می آورد، نقد و عملکرد وی را زیر سوال ببرید، از من فرماندار گرفته تا هر کسی که باشد، چرا که نقد لازم است.
وی گفت: اگر در تعداد آرای انتخابات روستاها، نسبت به سرشماری و جمعیت آن روستا تفاوت محسوسی باشد، با آن برخورد خواهیم کرد، همانطور که در انتخابات گذشته این کار را انجام دادیم و صندوق روستا را باطل کردیم.
 وی در پایان صحبت‌های خود از کاندیداهایی که قصد شرکت در انتخابات را دارند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از این کاندیداها که قوانین و مقررات را رعایت کردند و پایبند به قانون بودند و تا به امروز در بحث تبلیغات کار خاصی را انجام ندادند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سرگرد محمدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی در این جلسه گفت: مجری اصلی انتخابات فرمانداری و وزارت کشور است و امیدواریم که در شهرستان ما برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: وجود احزاب در هر نظامی لازم و ضروری و واجب است و برای پویایی نظام ضروری می باشند و همه ی احزاب باید زیر یک چتر باشند، که در کشور ما زیر چتر ولایت‌ فقیه هستند.
سرگرد محمدی ادامه داد: مدیریت معضلات و مشکلات در شهرستان توسط بزرگان یک افتخار و یک فرصت بسیار خوب است.

سرهنگ تقوی نژاد در این جلسه گفت: در بحث آرامش بخشی در زمان انتخابات، درصد بسیاری از آن در خود ماست که هرکس خود را کنترل کند.
وی افزود: اگر می خواهیم انتخابات خوب و سالمی داشته باشیم باید از تجارب گذشته درس بگیریم.
تقوی نژاد گفت: افتخار میکنیم که امروز در این جلسه در بین چنین جوانانی حضور داریم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در تاکیدی به فرماندار گفت: تایید صلاحیت ها باید با دوره های قبل تفاوت داشته باشد و با دقت بیشتری صورت گیرد.

دادستان شهرستان در این جلسه خطاب به جوانان گفت: قوانین مربوط به شوراها را با دقت بخوانید و آنها را مطالعه کنید و بعد مطالبه گری کنید.
حبیبی منش گفت: در هیچ شهرستانی تا به حال چنین جلساتی را ندیده ایم که در کنار هم بنشینیم و با هم راحت صحبت کنیم.
دادستان شهرستان در پایان گفت: تطمیع و تهدید از سوی کاندیداها و طرفداران آنها جرم است و اگر موردی دیده شود، آن را گزارش دهید تا با آن برخورد شود.

در این جلسه هر کدام از جوانان حاضر در جلسه، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد برگزاری انتخابات با شورای تامین در میان گذاشتند.

برگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستان

برگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستان

برگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستانبرگزاری جلسه ی جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستان

نظر جدید
پربازدیدها