دوشنبه، 18 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991218001
سیروس بزمی
اهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی، تعداد چند دستگاه تبلت به دانش آموزان این مرکز اهدا گردید.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در این مدت از سال تحصیلی، و با توجه به اینکه، آموزش دانش آموزان در فضای مجازی انجام می شود و به تبع آن خانواده هایی هستند که با توجه به مشکلات مالی از عهده ی خرید تبلت و یا گوشی همراه بر نمی آیند، و این موضوع آسیبی جدی به روند آموزش چنین دانش آموزانی وارد می کند، اداره استثنایی استان با همکاری مرکز آموزشی لادن اقدام به تهیه ی چنین تبلت هایی نموده است.

این تبلت ها ظهر امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از کارکنان این اداره و همچنین مدیریت مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی و دیگر کارکنان این مرکز تحویل دانش آموزان این مرکز گردید.

از آنجا که دانش آموزان زیادی هستند که دچار چنین مشکلات مالی هستند، از خیرین محترم و بزرگوار انتظار داریم که به صورت ویژه به چنین مدارس و دانش آموزانی توجه داشته باشند و در جهت رفع مشکلات آموزشی آنها پای کار بیایند و مثل همیشه یاری گر چنین دانش آموزانی باشند.

اهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکساهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکساهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکساهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکساهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکساهدای چند دستگاه تبلت به دانش آموزان مرکز آموزشی لادن شهرستان بهمئی + عکس

 

نظر جدید
پربازدیدها