یکشنبه، 17 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991217002
سیروس بزمی
بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، به نقل از عصر آشنا ،بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل نابسامان دپوی زباله های سطح شهرستان و دستور برای اقدامات لازم و مناسب صورت گرفت.

عبداله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی گفت: متاسفانه زباله ها بدون هیچ گونه مدیریتی در کنار جاده ی ورودی به محل و در زمین های زراعی و منابع طبیعی و مراتع اطراف رها شده است که اثرات بسیار مخربی بر محیط زیست اطراف شهر داشته و بسیار جای تاسف دارد.
دادستان شهرستان بهمئی بیان کرد:این محل تقریبا در دو کیلومتری شهرستان واقع شده است و عشایر و روستاهای اطراف به شدت از این وضعیت نگران و در زحمت هستند، پرندگان و گوسفندان زیادی در منطقه ی مورد نظر و نزدیک به زباله ها زیست می کنند که احتمالا جان آنان در خطر بوده و چنین وضعیتی قابل تحمل نیست.
وی در ادامه گفت: قطعا این شرایط شایسته ی مردم شریف شهر لیکک نیست، لذا از مسولین محترم شهرستان که متولی امر می باشند خواهانم که در اسرع وقت اقدامات لازم و شایسته را در خصوص این وضعیت اسفبار به کار گیرند.
حبیبی منش در پایان گفت:ضمنا برخی دستورات به صورت تلفنی در این خصوص صادر و حتما جلسه ی حضوری با مسئولین مربوطه برگزار و تذکرات لازم داده خواهد شد و نتیجه اقدامات عملی به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

چند روز پیش دادستان شهرستان در جلسه ای که با حضور شورای تامین و معتمدین و ریش سفیدان شهرستان در مورد برگزاری انتخابات، برگزار گردید نسبت به این موضوع و همچنین آبگرفتگی و چاله چوله های سطح شهر لیکک اظهار گلایه کرد.

بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل دپوی زباله ها در سطح شهر لیکک + جزئیات

نظر جدید
پربازدیدها