یکشنبه، 17 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991217001
سیروس بزمی
عملکرد ضعیف مدیر کل ورزش و جوانان استان در بخش دیشموک، از سالن نیمه کاره روستای درغک بعد از گذشت ۹ سال تا عدم سرکشی به بخش دیشموک بعد از گذشت یک سال، واکنش فرماندار کهگیلویه را در پی داشت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در جریان سفر فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه شورای اداری این شهرستان به بخش دیشموک، مدیریت ضعیف سید محمدتقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان مشاهده گردید.

ابتدا در جریان این سفر که از روستای درغک شروع شد، از سالن ورزشی این روستا که ۹ سال است که نیمه کاره رها شده، بازدید به عمل آمد.

در پی این بازدید، فرماندار تماسی با مدیر کل ورزش و جوانان استان برقرار کرد و آن را روی حالت بلندگو قرار داد و این را به مدیر کل هم گفته بود که جمعی از مردم و همچنین ائمه جماعات شهرهای دهدشت، دیشموک و قلعه رئیسی در کنار ایشان هستند و صدای شما را می شنوند، از وی خواست که توضیحاتی در مورد سالن ورزشی این روستا ارائه دهد و بعد از کلی توضیحات، فرماندار کهگیلویه قانع نشد و از او به جد درخواست کرد که این مشکل باید با اقدام عملی به اتمام برسد.

در ادامه، در جلسه ی شورای اداری بخش دیشموک که برگزار گردید، دارا کریمی فرماندار کهگیلویه، به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و به اهمیت و جایگاه ورزش و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و از بی توجهی مدیر کل ورزش و جوانان استان به دیشموک انتقاد شدید کرد و سرکشی و احصای نیازمندی ها را از وظایف مدیران خواند و فرمود: متاسفم برای مدیر کلی که در یک سال گذشته یک بار به دیشموک نیامده و مشکل مردم این این منطقه را پیگیری نکرده است و از حال و روز آنها بی خبر است.

چندین پیش هم از همین رسانه در قالب یک خبر و همچنین دادن پیام و گرفتن تماس( که البته جوابگوی تماس و پیام نبودند) مشکل سالن روستای درغک به گوش مدیر کل ورزش و جوانان رسید و ایشان هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد و بی جواب ماند.

سالن ورزشی روستای درغک بعد از گذشت ۹ سال نیمه کاره رها شده است

امیدواریم که واکنش فرماندار شهرستان کهگیلویه به این موضوع باعث شود که مدیر کل به این مشکلات واکنش مثبت نشان دهد و هر چه زودتر این موضوعات در این مناطق محروم حل گردد تا مردم بیشتر از این افسوس چنین موضوعاتی را نخورند.

 

نظر جدید
پربازدیدها