شنبه، 16 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991216003
امین روانان
در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف در اسفند ۹۹ برگزار شد، تولیدات شرکت فولاد اکسین بعنوان محصول برتر ملی انتخاب شدند.
انتخاب تولیدات فولاداکسین بعنوان محصول برتر ایرانی در پنجمین جشنواره ملی نوآوری

به گزارش رهیافت جنوب "به نقل از روابط عمومی شرکت فولاداکسین، در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف در اسفند ۹۹ برگزار شد، تولیدات این شرکت بعنوان محصول برتر ملی انتخاب شدند.

فولاد اکسین در این جشنواره محصول جدید و منحصر بفرد «API۵LX۶۰ MS» خود را که توانسته بود صنعت نفت و گاز را از واردات نجات دهد و پروژه ی گوره به جاسک را به پیش براند، معرفی کرد، که این محصول با توجه به ارزیابی صورت گرفته و کسب امتیاز لازم به عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

گفتنی ست این ورق که با تلاش متخصصین جوان اکسینی با تکنولوژی خاص برای اولین بار در ایران و خاورمیانه تولید می شود در ساخت لوله های انتقال نفت و گاز اسیدی کاربرد دارد که با تولید این ورقها از واردات بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ورق فولادی خارجی جلوگیری بعمل آمد.

لازم بذکر است عمده تولیدات شرکت فولاد اکسین در صنایع صنعت نفت و گاز، کشتی سازی، لوله سازی، ساختمان سازی، ساخت مخازن تحت فشار و خودرو سازی کاربرد دارد.

نظر جدید
پربازدیدها