جمعه، 15 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991215002
امین روانان
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان اجرایی استان و شهرستان دنا ضمن بازدید از منازل آسیب دیده این شهر با مردم گفت و گو کرد ...
حجم خرابی در سی سخت زلزله زده بالا است/حمایت بانک صادرات در راستای مسئولیت های اجتماعی

به گزارش رهیافت جنوب از سیسخت؛ خداداد غریب پور گفت: سی‌سخت یکی از شهرهای خوش نام و آوازه و دارای مردمانی با فرهنگ است. همینکه در این مدت زلزله در این شهر سرقت نداشتیم خود نشان خوبی از همراهی خوب مردم و دلسوزی آنها با یکدیگر و البته جای تقدیر از مسئولان دارد.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات گفت: رخداد تلخ سقوط هواپیمای یاسوج با همه در ذهن داریم، با جست‌و‌جوی ساده در اینترنت خبرها ط تصاویر و فیلم های متعددی از کمک مردم این خطه در آن زمان را میتوانیم بیینیم، آن زمان و حتی در زلزله شدید یاسوج مردم دنا در کمک به همنوع بسیار عالی درخشیدند و الان نوبت دیگران و سایر مردم ایران بود که این مردم نجیب را همراهی کنند و انصافاً چنین هم شد.

وی گفت: جای خوشبختی فراوان است که هیچکس در این زلزله فوت نشد اگرچه دل همه ما از زلزله سی‌سخت و رنج مردمش ناراحت شد اما یک طرف موضوع و سلامت ماندن مردم آن باعث تسکین آلام شده است.

غریب پور ادامه داد: بنده حامل پیامی از سوی دکتر صیدی؛ مدیرعامل بانک صادرات ایران برای مردم سی‌سخت هستم، ایشان به واسطه برخی مشغله ها علیرغم میل باطنی نتوانستند امروز در جمع ما باشند، بانک صادرات هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به زودی طرحی را در هیئت مدیره برای کمک به مردم علملیاتی و اعلام می‌کند.

وی افزود: آنچه در توان دارم هم در مجموعه گروه مالی صادرات و هم از طریق دیگر دوستان در سایر نهادها برای کم کردن از درد و رنج مردم به کار می‌برم.

خداداد غریب پور تصریح کرد: حجم خرابی بالا است، بیش از ۲۰۰۰ واحد ساختمانی دچار خرابی کلی و جزئی شده است، هم باید حمایت جدی دولت باشد و هم ما و دیگران، باید دست به دست هم و با همراهی یکدیگر انشاالله کاری کنیم که مردم در فرصت خوبی که بهار و تابستان پیش رو قرار میدهد منازل خود را ایمن بسازند و تکمیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم شدت خرابی و خواسته های مردم را در سطح ملی و به دوستانمان در دولت مستمراً انعکاس خواهم داد و هم در دفعات آتی نیز ضمن نهایی کردن کمک های برای مردم نجیب این خطه، حضوری به همراه همکارانمان به این شهر خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در پایان توصیه ای هم برای مسئولان اجرایی داشت: او گفت نوع زلزله و خرابی های برجای مانده و وجود گسل در این منطقه این الزام را ایجاد می‌کند که خانه های که قرار است بازسازی شوند با رعایت کامل فرامین مهندسی و اصولی اجرا شوند تا در آینده و خدای ناکرده بروز حوادث مشابه دیگر شاهد صحنه های نگران کننده از تخریب نباشیم

نظر جدید
پربازدیدها