سه شنبه، 12 اسفند 1399 00:00 کد مقاله : 13991212001
سیروس بزمی
نشست معتمدین و ریش سفیدان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستان، در مورد چگونگی برگزاری انتخابات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار گردید.
عزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گرایی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، بعد از ظهر امروز نشست معتمدین و ریش سفیدان شهرستان بهمئی با اعضای شورای تامین این شهرستان، در مورد چگونگی برگزاری انتخابات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با همکاری امام جمعه شهرستان، ستاد اقامه نماز و همچنین اعضای هئیت مسجد شهیدان جشان زاده برگزار گردید.

اعضای شورای تامین در این جلسه شامل امام جمعه، فرماندار، دادستان، جانشینان فرماندهان سپاه ناحیه بهمئی و همچنین نیروی انتظامی و نماینده شورای نگهبان در شهرستان بودند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان گفت: شهرستان بهمئی با وجود قدمت کمی که دارد پیشرفت های خوبی داشته و همچنین جای توسعه ی فراوان دارد. 

عزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گرایی

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در کشور ما انتخابات هستند که نشانه ی حضور و پایبندی مردم است و همین مردم باعث مقبولیت بخشیدن به نظام می شوند.

حجت الاسلام افروغی در مورد برگزاری این جلسه گفت: این جلسه یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین جلساتی هست که در شهرستان برگزار می شود و می تواند در هر حوزه ای، تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بگذارد.

وی گفت: از تجارب و انتخابات گذشته استفاده کنیم و انتخابات پیش رو را با صحت و سلامت برگزار کنیم.

امام جمعه شهر لیکک گفت: قومیت گرایی در انتخابات شورای شهر در سطح شهرستان، مثل یک سم مهلک اثر کرده و بسیار آسیب زا بوده است. 

حجت الاسلام افروغی در پایان گفت: قومیت گرایی را کنار بگذاریم و شایسته سالاری را مد نظر قرار دهیم.

ولی طلوعی، نماینده شورای نگهبان در شهرستان در این جلسه گفت: تا جایی که ما بتوانیم، سعی می کنیم که از بهترین و متدین ترین افراد برای اعضای شورای نگهبان استفاده و انتخاب کنیم.

طلوعی ادامه داد: عوامل اجرایی، اگر وظایف خود را به درستی انجام دهند، انتخاباتی سالم برگزار خواهد شد.

عبداله حبیبی منش، دادستان شهرستان بهمئی در این جلسه گفت: چرا خود مردم مطالبه گری نکنند و عملکرد شوراها را مد نظر قرار ندهند و مشکلات شهر را پیگیری نکنند؟؟؟!!

وی گفت: سعی کنیم در قالب یک چارچوب مشخص، تصمیم بگیریم و عمل کنیم و درست انتخاب کنیم.

دادستان شهرستان در حاشیه ی صحبت های خود از وضعیت بعضی از خیابان های شهر لیکک و همچنین به مکان دفن زباله ها و بوی بد آنها و همچنین از آبگرفتگی معابر در سطح شهر گلایه کرد.

وی ادامه داد: به والله قسم در اجرای قانون کوتاه نخواهم آمد و هر شخصی در هر جایگاهی که باشد و دچار تخلف شود، با آن مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

حبیبی منش افزود: نیروی انتظامی در انتخابات، چابک تر، زرنگ تر و اقدامات فوری انجام دهد و موضوعات و تخلفات را به دادستان گزارش دهد.

دادستان گفت: بزرگان و متنفذین در انتخاب اعضای شورا دقت کنند و جوان گرایی و شایسته سالاری را مد نظر قرار دهند.

حبیبی منش در پایان صحبت های خود گفت: از مجموعه دادگستری و دادستان در برخورد با تخلفات اطمینان خاطر داشته باشید.

حکمت اله سنایی فرماندار شهرستان بهمئی در این جلسه گفت: مصمم هستیم که انتخابات را در صحت و سلامت کامل برگزار کنیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که افرادی که برای اعضای صندوق انتخاب می کنیم یک حرف شنوی، تعهد و یک ترسی از ما داشته باشند تا انتخاباتی سالم برگزار شود.

سنایی ادامه داد: سعی می کنیم که با توجه به بیماری کرونا و آسایش و راحتی مردم، تعداد صندوق ها و شعب اخذ رای را به نسبت سال های قبل بیشتر کنیم.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: رسانه ها در نقد، هم مردم و هم مسئولین دقت نظر را داشته باشند.

وی بیان داشت: امروزه با توجه به استفاده از دستگاه های پیشرفته، تخلف کردن خیلی سخت هست و سعی خود را در برگزاری هر چه بهتر انتخابات خواهیم کرد.

در خلال جلسه، تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان حاضر در جلسه، پشت تریبون قرار گرفتند و انتقادات و پیشنهادات و راهکار های خود را به سمع و نظر مردم و اعضای شورای تامین رساندند.

عزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گرایی

 

 

عزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گراییعزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گرایی

عزم جدی مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات سالم/ خط و نشان دادستان شهرستان برای متخلفین احتمالی در انتخابات/ دقت و نظارت بیشتر بر انتخاب اعضای صندوق ها/ تکیه بر شایسته سالاری به جای قوم گرایی

نظر جدید
پربازدیدها