پنج شنبه، 30 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991130001
امین روانان
از متولیان استانی مدیریت بحران  و مسئولان ملی ذیربط نیز  میخواهم در این شرایط سخت  مردم سخت کوش و مهربان سی سخت را تنها  نگذارند. و از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند. و نسبت به ...
پیام همدردی دکتر اسماعیل جلیلی معاون اقتصادی صندوق توسعه ملی با مردم شریف مناطق زلزله زده  سیسخت استان کهگیلویه وبویر احمد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب؛ دکتر اسماعیل جلیلی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی ومعاون اقتصادی صندوق توسعه ملی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با مردم سیسخت استان کهگیلویه و بویر احمد ابراز همدردی کرد. 

متن این پیام به شرح ذیل است. 

#زلزله سی سخت و مردم گرفتار........

در ۲۹ بهمن و روز های ماه  پایانی سال دوباره شاهد حادثه ای ( زلزله)  غیرمترقبه و سخت هستیم که باعث غافلگیری  مردم  و مدیران  شد. 
وقوع این زلزله  خسارات زیادی بر جای گذاشته، و  اخبار  نگران کننده ای  از وضعیت مردم که با برف و باران شدید شرایط سخت تری را میگذرانند منتشر می شود. که ضرورت کمک رسانی  دستگاه های متولی وهمیاری مردم عزیز را بیش از پیش نمایان میکند.

پیام همدردی دکتر اسماعیل جلیلی معاون اقتصادی صندوق توسعه ملی با مردم شریف مناطق زلزله زده  سیسخت استان کهگیلویه وبویر احمد

 ضمن همدردی با مردم عزیز و مهربان منطقه از مسئولان کشوری ،سازمانهای امدادی و نهادهای حمایتی و مرتبط  و عموم هموطنان انتظار اقدام موثر و بموقع دارم.  تا به هرشکلی که امکان پذیر هست با هماهنگی مسئولین و معتمدین منطقه  به یاری  مردم آسیب دیده بشتابند. 
.از متولیان استانی مدیریت بحران  و مسئولان ملی ذیربط نیز  میخواهم در این شرایط سخت  مردم سخت کوش و مهربان سی سخت را تنها  نگذارند. و از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند. و نسبت به برآورد جامع خسارتهای وارده به مردم اقدام و برای جبران آن تسریع نمایند.

گفتنی است که دکتر اسماعیل جلیلی نماینده دور نهم مسجد سلیمان در  مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی ومجلس وزارت امور اقتصاد ودارایی ومستشار دیوان محاسبات عمومی کشور می باشد ودر حال حاضر عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی ومعاون اقتصادی  صندوق توسعه ملی می باشد.

سی‌سَخت شهری در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان و در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران جای دارد. این شهر مرکز شهرستان دنا می باشد.

گفتنی است در شامگاه ۲۹بهمن ۹۹ [۳]زلزله ای به بزرگی ۵/۴ ریشتر ساعت ۲۲:۰۵دقیقه شهر سی سخت را لرزاند وسبب خسارات زیادی به منازل مسکونی مردم شده است.

 

نظر جدید
پربازدیدها