سه شنبه، 21 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991121003
امین روانان
به مناسبت دهه فجر ،۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و با حضور نماینده ولی فقیه به زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان اهدا شد

رهیافت جنوب "جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عصر دوشنبه در حاشیه آیین اهدای جهیزیه ها اظهار داشت: دومین سری جهیزیه به زوج های جوان در استان اهدا شد و تلاش می شود تا پایان سال جاری ۴۰۰ سری جهزیه دیگر نیز بین زوج های جوان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان توزیع شود.

سرهنگ مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال ۷۱۵ سری جهیزیه بین زوج های جوان در استان توزیع شد، افزود: توزیع جهیزیه  بین زوج های جوان در سطح استان  با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در سفر سال گذشته فرمانده کل سپاه پاسداران به استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی به مناطق محروم در بخش شرب و کشاورزی, کمک به زوج های جوان, ساخت مساجد,  توسعه زیر ساخت های فرهنگی و توجه به دهستان های با محرومیت بالا به تصویب رسید.

سرهنگ مثنوی همچنین با اشاره به توزیع کمک های مومنانه، تصریح کرد: در ایام کرونا ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و فرهنگی در سطح استان توزیع شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در دوران ستم شاهی ملت ایران تحقیر می شد اما امروز به برکت نظام اسلامی ملت ایران عزت یافته است.

 آیت الله سید نصیر حسینی افزود: چنانچه استکبار در گذشته حکومتی را ساقط می کرد امروز دیگر این توان را ندارد و استکبار و آمریکا ذلیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل ملت ایران زانو زده اند افزود: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و هیمنه پوشالی اش فرو ریخته است .

آیت الله حسینی با تجلیل از سپاه فتح استان و نهادهایی که در امر اهدای جهیزیه نقش دارند، ابراز داشت: اهدای جهیزیه یک کار ارزشمند است و ازدواج به عنوان یک پیوند الهی باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند.

وی به آثار و برکات ازدواج در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: در سایه  ازدواج برکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای کشور اتفاق می افتد

نظر جدید
پربازدیدها