یکشنبه، 19 بهمن 1399 00:00 کد مقاله : 13991119002
امین روانان
بخش تصویربرداری بیمارستان شامل بخش‌های MRI، سونوگرافی، سی تی اسکن و رادیولوژی بیش از یکصد هزار مورد خدمات ارائه شده است
مراجعه بیش از ۲۵۰ هزار بیمار در ده ماهه اخیر به بیمارستان امام خمینی ره اهواز

 

مدیر بیمارستان امام خمینی ره اهواز به تشريح عملكرد ۱۰ ماهه این بیمارستان پرداخت و اظهار داشت : از ابتدای سال تا پایان دی ماه بیش از ۲۵۰ هزار نفر به بیمارستان امام خمینی ره اهواز مراجعه داشتند، اعمال جراحی انجام شده در این مدت بیش از ۲۷ هزار مورد بوده که شامل اعمال جراحی قلب، چشم، ارتوپدی، زنان، فک و صورت، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، کاشت حلزون، اعمال جراحی مداخله‌ای رادیولوژی، پیوند قرنیه، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بوده است.

کرامت جاودان زاده ضمن برشمردن موارد دیگری از عملکرد این مرکز عنوان کرد: از ۶ هزار مورد زایمان طبیعی و سزارین در مدت زمان ۱۰ ماهه صورت گرفته است. همچنین قریب به ۴ هزار مورد آندوسکوپی، کلونوسکوپی و برونکوسکوپی برای بیماران مراجعه کننده انجام شده است.

مراجعه بیش از ۲۵۰ هزار بیمار در ده ماهه اخیر به بیمارستان امام خمینی ره اهواز

وی در ادامه افزود: بخشتصویربرداری بیمارستان شامل بخش‌های MRI، سونوگرافی، سی تی اسکن و رادیولوژی بیش از یکصد هزار مورد خدمات  ارائه شده است. 

جاودان زاده در پایان گفت: همچنین بیش از ۱۶ هزار جلسه دیالیز جهت بیماران دیالیزی صورت گرفته شده و قریب به ۲۲۰ هزار مورد آزمایشگاه این بیمارستان پذیرش داشته که شامل بیماران بستری و سرپایی بوده است.

لازم بذکر است که بیمارستان امام خمینی ره اهواز دارای ۳۶ بخش بستری تخصصی و فوق تخصصی و ۲۷ اتاق عمل، ۲۰ واحد پاراکلینیکی، ۳۱ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و بیش از ۱۰۰۰ تخت بستری و سرپایی می‌باشد.

نظر جدید
پربازدیدها